Pkv001 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Som sagt har jeg nettop fått skole pc. Når jeg kobler til hodetelefoner eller en ledning som går til anlegget mitt, får jeg ikke bass i det hele tatt:( Er det noen som har råd eller tips for hva jeg kan prøve eller hva jeg skal gjøre? Veldig takknemmelig for alt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19873487 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Kan du legge ved litt mer informasjon om PC-en og systemet? Hvilken modell er det, og hvilken OS kjører den? F.eks Windows Vista. Hvilket program bruker du for å høre på musikk, se på film, etc? Lenke til kommentar
w0o0t Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Prøv å kjøp et eksternt usb lydkort, kanskje det kan hjelpe Lenke til kommentar
Pkv001 Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Det er en Hp 6735b, jeg bruker blandt annet spotify. Men jeg har sett en film på den og lyden var totalt uten bass:( Den har XP og jeg brukte Inter Video for filmen... Endret 30. august 2009 av Pkv001 Lenke til kommentar
Ekipeni Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Har samme pc'n og samme problem. Og alle andre i klassen min som jeg har spørt har samme problem. Pc'n er av denne typen http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=483218 Det jeg lurer på er om det må skiftes lydkort i den for å få bedre lyd, eller går det kanskje å innstalere ny driver eller lignende? Er mange år sia eg hadde en Pc, har kun vært mac bruker de siste årene. Lenke til kommentar
Ekipeni Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg gikk inn på denne siden, lasta ned den øverste sound driveren og klikka på fjern alle, så lasta jeg ned den nederste og innstalerte og hadde fremdeles ikke lyd, så innstalerte jeg den mellomste sound driveren, også fikk eg pluttselig nydelig lyd i anlegget mitt! http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechS...OID=1093#113165 Jeg vet ikke hvilke av tinga jeg gjorde som gjorde at lyden ble bedre, men bedre blei den! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 om det er en 6735b fått på skole i hfk i år så er ikke det riktig driver på de, lyden funker stortsett men ikke alle porter og spesielt bassen er veldig dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå