pekka1991 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 noen som vet om filmer med vikinger? helst da de der handlingen er med vikinger og ikke at du ser noen glimt.. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 noen som vet om filmer med vikinger? helst da de der handlingen er med vikinger og ikke at du ser noen glimt.. Outlander The 13th Warrior The Vikings Beowulf Kommer ikke på noe mer nå. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 I skugga hrafnsins Hrafninn flýgur Islandske filmer begge to, har ikke sett dem selv, men er på innkjøpslista. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) edit: ble litt sutrete Endret 31. august 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Var og så Montag-favoritten Outlander på kino her i Trondheim. Kinosalen var stappfull; ca 10 personer inkludert meg og mine venner. Good times. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 I skugga hrafnsins Hrafninn flýgur Islandske filmer begge to, har ikke sett dem selv, men er på innkjøpslista. Hrafninn flýgur er god. Nesten mer spaghetti western enn viking film. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Tråd gjenåpnes etter intern vurdering. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 "The path finder" ,men denne filmen var dårlig. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Var og så Montag-favoritten Outlander på kino her i Trondheim. Kinosalen var stappfull; ca 10 personer inkludert meg og mine venner. Good times. Pray, tell us more. Den har jo tross alt fått en meget blandet mottakelse... En kommende vikingfilm jeg gleder meg storligen til er denne: Se filmen hos Youtube Håper (og tror) at Nicolas Winding Refn med denne reiser kjerringa etter den noe småskuffende Bronson. Endret 3. september 2009 av Montag Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Pray, tell us more. Den har jo tross alt fått en meget blandet mottakelse... Vi koste oss. De som satt bak oss mente derimot at filmen ble ødelagt av kommentarer og latter fra seteraden foran. Noen kjenner ikke igjen en god dårlig film når de ser den. Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 valhalla rising så ut som noe å glede seg til. synd det er en stund til den kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå