Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

trenger ett sted å ha bilen

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk.

har gått til innkjøp av en bil og far vil ikke ha den stående utenfor huset siden "han vil ikke se på noe bil vrak" :p

Men pga det lurer jeg på om det finnes noe lager eller verksted hvor jeg kan ha bilen stående i en god stund, mens jeg pusser den opp. 1-2år omtrent, helst til en billig penge da jobben jeg har ikke har verdens største timelønn (sykkelmekaniker.)

Bor i Stavanger btw.

Er veldig takknemlig for hjelp!

mvh Meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å ha bilen stående på lager/verksted eller noen andre steder du kan mekke på den høres veldig dyrt ut.

burde ikke være store problemet å finne ett sted å ha den, mange som leier ut lager-plass på låver og slikt, men å ha tilgang til bilen og samtidig mekke-plass tror jeg du sliter med.

får vel overtale faren din, eller kjøpe en bil-pressening å ha over den, da ser det ihvertfall greit ut :)

Lenke til kommentar
å ha bilen stående på lager/verksted eller noen andre steder du kan mekke på den høres veldig dyrt ut.

burde ikke være store problemet å finne ett sted å ha den, mange som leier ut lager-plass på låver og slikt, men å ha tilgang til bilen og samtidig mekke-plass tror jeg du sliter med.

får vel overtale faren din, eller kjøpe en bil-pressening å ha over den, da ser det ihvertfall greit ut :)

ok, takker for svar.

trenger ikke å stå inne, jeg trenger bare ett sted å ha bilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...