Leif.ross Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hei godtfolk. har gått til innkjøp av en bil og far vil ikke ha den stående utenfor huset siden "han vil ikke se på noe bil vrak" Men pga det lurer jeg på om det finnes noe lager eller verksted hvor jeg kan ha bilen stående i en god stund, mens jeg pusser den opp. 1-2år omtrent, helst til en billig penge da jobben jeg har ikke har verdens største timelønn (sykkelmekaniker.) Bor i Stavanger btw. Er veldig takknemlig for hjelp! mvh Meg Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 å ha bilen stående på lager/verksted eller noen andre steder du kan mekke på den høres veldig dyrt ut. burde ikke være store problemet å finne ett sted å ha den, mange som leier ut lager-plass på låver og slikt, men å ha tilgang til bilen og samtidig mekke-plass tror jeg du sliter med. får vel overtale faren din, eller kjøpe en bil-pressening å ha over den, da ser det ihvertfall greit ut Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 å ha bilen stående på lager/verksted eller noen andre steder du kan mekke på den høres veldig dyrt ut.burde ikke være store problemet å finne ett sted å ha den, mange som leier ut lager-plass på låver og slikt, men å ha tilgang til bilen og samtidig mekke-plass tror jeg du sliter med. får vel overtale faren din, eller kjøpe en bil-pressening å ha over den, da ser det ihvertfall greit ut ok, takker for svar. trenger ikke å stå inne, jeg trenger bare ett sted å ha bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå