tsxpower Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 vurderer og kjøpe meg en mercedes 200, 1986mod, gått 444500km. automat. han skal ha 17,000kr for den. er bilen gått litt langt? er det noe spesielt jeg bør se etter, når jeg skal se på den? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Det er LANGT ja! Til å være en 1986 modell, og ha gått nesten en halv million km, så syntes jeg det var en ganske stiv pris. Kan legges til at jeg ikke har god peiling på Merce, men det bør være en GOD del av slitedeler som er byttet for at han kan forsvare den prisen der. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 For en helt sinnsyk pris. Kjøp deg noe nyere for 20 000.. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Det er 11 ganger rundt jorden om det sier deg noe. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Om trådstarter er førstegangskjøpende, så fraråder jeg dette STERKT! Om ikke bilen er helrenovert selvfølgelig, og at dette forsvarer prisen og km. standen. Bilen er også gammel, og du får mye nyere saker som har gått mye mindre til samme pris. Om du ikke vil ha en bil som står mer stille enn den går, så kjøp deg noe annet som ikke har gått så langt. Men selvfølgelig, spør selger og be om gode argumenter som forsvarer den prisen. Hadde vært morsomt å høre hva han hadde sagt, egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...ll&tot=null Denne du mener regner jeg med? Sikkert fin hvis du har lyst å kjøpe deg problemer. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Motoren er nok ikke noe å bekymre seg for, den har fort en million igjen. Karosseriet og understellet, derimot... Når jeg ser litt nærmere på annonsen slår det meg jo at bilen ser veldig pen og velholdt ut. 450.000 er ikke veldig mye på en moderne bil, spesielt ikke diesel. Det er generelt sett rust som er det store problemet. Hvis bilen faktisk er bra kan du jo muligens gjøre en grei handel om du f. eks tilbyr han 15.000. Endret 31. august 2009 av larschroe Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 men hvordan er det med gir kassen da? er jo automat? hvordan hvet jeg om den er utslitt eller ikke? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 en i nabo bygda nulla ut sin mærse med samme motor så det går nok greit men hadde sakt toppen 10 får den, og dratt den innom naf får eventuelt kjøp Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Jeg fraråder denne bilen sterkt. Uansett syntes jeg 15.000kr er ca 10.000kr for mye for den bilen der. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke kan se på noe annet istedet? Er det noe spesielt ved denne bilen som gjør at du MÅ ha den? Det er mye annet som har gått mye mindre til samme pris! Men selvsagt, få selger til å komme med noen argumenter. Automatkasser er vel som regel i fin orden om de har blitt pent behandlet og fått den olja og vedlikeholdet de skal ha. Endret 31. august 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå