wEEtoZ Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hei, Jeg har nå nylig blitt sammen med en fra Oslo og tenkte å overraske henne med fotosesjon eller lignende. Problemet er at det er så mange fotografer å velge mellom og priser er veldig forskjellige, samt forvirrende for noen tar fotograferingspris og så pris per bilde mens noen har pakker med bilder etc. Noen som har erfaringer med noen foografer i Oslo-området? F.eks har jeg funnet en som tilbyr fotosesjon pluss SPA etc. Men alt til sin pris er det vel Noen som har forslag? Trenger hjelp her! Med vennlig hilsen Lars-Erik Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Moment studio - http://www.moment.no/ hadde nok jeg valgt. Uten at jeg har sjekket priser rundt om i det området. Men de er ihvertfall veldig flinke ^^ Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Knut Hoftun Knudsen i Drammen (en liten kjøretur ifra Oslo) er en av norges beste fotografer. www.hoftun.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå