DaddyPimp Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Har en Netgear WPN 824V2 router. Er det mulig å justere ned hastigheten eller sette en maks hastighet på enkelte maskiner som er tilkoblet? Har en leieboer som ikke skal få ta over hele linja mi her med nedlastinger og det som verre er.... Lenke til kommentar
CoolDuckie Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Nei, du kan nok ikke det med den ruteren. Selv bruker jeg pfsense på en eldre laptop for å strupe leieboerens ivrige torrentnedlastninger. Funker glimrende. CD Lenke til kommentar
DaddyPimp Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Nei, du kan nok ikke det med den ruteren. Selv bruker jeg pfsense på en eldre laptop for å strupe leieboerens ivrige torrentnedlastninger. Funker glimrende. CD Jeg har en windows home server stående og gå døgnet rundt... kan jeg bruke den til det kanskje? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Nå er jeg ikke noen ekspert på windows servere, men med to nettverkskort, og noe trykking vil jeg tro at det skal gå ann. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Det finnes mange gode løsninger i Linux som f.eks http://www.fsckin.com/2007/11/14/7-differe...walls-reviewed/. Du har jo også mediaservere i Linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå