larsevenes Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hei. Har en laptop med Windows XP og en Xbox 360. Har fått til å streame filmer, biler og musikk fra pcen til xboxen. Men nå ville jeg gjerne fått sett TV2 sumo igjennom xboxen. Da har jeg etter litt googling forstått at jeg må ha et media center på pcen? Er det kun Microsofts egne media center som er kompatibelt, eller kan jeg installere et gratis alternativ som kan "snakke" med xboxen? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 last ned ps3 media server, funker som fy Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Ja det virker til xbox også? Lastet det ned nå, men får opp at PS3 ikke blir funnet. Har du noen tips om hvordan jeg setter opp PS3 Media Server? Eller finnes det noen greie tutorials på nettet? (Redigert) *Der fant den xboxen. Da gjenstår det å få frem de diverse mediene på xboxen. Kan man se nett-tv igjennom xboxen med PS3 Media server? **Der fant jeg de forskjellige mediene på xboxen også.. skal prøve meg litt frem her nå. Dette ser jo veldig bra ut! Endret 31. august 2009 av larsevenes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå