karlfr Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hvordan lage egen logo/gruppelogo til nokia 7250? Noen som veit programm, overførings muligheten og hvor det kan skaffes? Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Lage en GIF på 128x128, legg ut på en server og wap deg direkte inn på URL'n til bildet. Er ikke værre enn det Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Hørtes greit nok ut det ja, men klarer ikke å legge ut et bilde på en server jeg. Har du noe sånnt på siden din eller mulighet til å legge ut eller? Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Oki, bare send meg logoen på mail det, så skal jeg legge den ut Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Nå er du kanskje ute etter en annen løsning, men om du klikker på underholdningsknappen oppe på knapperaden vår tilbyr vi ihvertfall en rekke forskjellige logoer. Disse kan du selv gå inn og redigere etter behov, og dermed lage stort sett alle logoer du vil. Deretter sendes de til deg via SMS. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Takk til begge to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå