spincter Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Hva hører folk her inne på av type musikk som setter deg i godt humør? Kom gjerne med låtforslag etc. Selv syns jeg en del av Pharcyde og RJD2 samt BigBang faller inn under sjangeren feelgood Endret 31. august 2009 av spincter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 U2 - Beautiful Day Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Åge Aleksandersen - Min Dag The Cure - Friday I'm In Love Mark Knopfler - Our Shangri La Min feelgood musikk iallefall. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ska-P - Cannabis Får ikke mer feelgood enn dette! Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Interpol- The New Bare det å høre på bassen er en STOR glede. Kul i starten, men kulere i slutten. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Sean Kingston - Fire Burning Lenke til kommentar
Husee Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Kåre and the Cavemen - Filadelfia Enig i at Bigbang er god feelgood musikk Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Pharcyde er gode saker... sjekk ut hele Delicious Vinyl Years. J Dilla + Pharcyde = AWSUM Endret 30. august 2009 av phoNte Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Michael Jackson Feat. Paul McCartney - The Man http://www.youtube.com/watch?v=fsrcZvNLiTM...feature=related Lenke til kommentar
spincter Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Ait, mye bra her. Legger inn et par til: Aerosmith - Sweet Emotion Rolling Stones - Sympathy for the Devil Allison Krauss - I´ll Fly Away Rolling Stones - Gimme Shelter Spiderbait - Picky Åja, også Blackalicious - Make You Feel That Way ! Endret 3. september 2009 av spincter Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Rolling Stones - Gimme Shelter Enig med den! Hærlig sang Også har vi Endret 3. september 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Legger også til noen sanger: Mark Knopfler - What It Is Dire Straits - Walk Of Life og Sultans Of Swing Bob Dylan - The Times They Are A Changin' Lenke til kommentar
frentix Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Green Day - Horseshoes and handgrenades Blue Oyster Cult - (Don`t fear) The Reaper Rolling Stones - Jumpin`Jack Flash CC cowboys - Tigergutt / Harry / Vill , vakker og våt Bare for å nevne noen få. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Uhm, noen nice her, noen ikke ^^ Michael Jackson Feat. Stevie Wonder - Just Good Friends Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Feelgood-musikk, hmmm... Reggae er vel tingen der, spesielt Bob Marley En liten spilleliste for de med Spotify http://open.spotify.com/user/kjermkort/pla...ulbGV7xZTLzgotP Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Notorious B.I.G - Juicy Notorious B.I.G - Hypnotize Notorious B.I.G - Everyday Struggle Notorious B.I.G - Big Poppa Notorious B.I.G - N.O.T.O.R.I.O.U.S Ice Cube - It was a good day Ice Cube - Death Ulver - Surface Ulver - Lost in moments Ulver - Naturmystikk Er det jeg hører mest på nå av feelgood musikk EDIT: Hører ikke denne bedre til i Musikk kategorien..? Endret 3. september 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Michael Jackson - Smoot Chriminal den får meg til å hoppe opp fra kontor stolen og danse men også mye annen 80 tals musike er fellgood musikk. Lenke til kommentar
Pondus93 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Feel Good inc - Gorillaz Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Litt rart av meg at disse "tragiske" sangene får meg til å Feel Good, men rytmen, texten, stemen. Alt er et "fix" for meg. Starter alltid mp3 spilleren med disse 3 sangene på playlist. Cracker - Low Bruce Springsteen - Lonesome Day Se filmen hos Youtube Hootie the Blowfish - Time Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
slakte Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 The Carburetors! Rett fram rock n roll! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå