jo_hagla Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Prøver å instalere Windows 7 på pcen, alt går til det kommer opp på skjermen Windows is loading files, så kommer feil meldingen Windows has encountered a problem communicating with a device conected to your computer. This error can be caused by unplugging a removable storage device such as an external USB drive while the device is in use, or by faulty hardware such as a hard drive or CD-ROM drive that is failing. Make sure any removable storage is properly connected and then restart your computer. If you continue to receive this error message, contact the hard ware manufacturer. Status: 0xc00000e9 jeg har ikke jeg har ikke instalert noe som helst. blank hdd prøvd en annen dvd leser, da funket det heller ikke, noen tanker hva som kan vere galt? Lenke til kommentar
jo_hagla Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 viste seg det var noe galt med disken jeg hadde brent. Kan jo hende det var noe annet, men nå funker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå