Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Spørsmål angående kjønnsvorter og smittsomhet?

Gjest bekymra

Anbefalte innlegg

Gjest bekymra

En jente jeg har ligget en del med i det siste, første gangene med kondom og så uten, fortalte i dag at hun har kjønnsvorter. Det er ikke noe synlig, men hun har det visst. Hun påstår det ikke smitter, men det stemmer ikke overhodet med det jeg har lest.. Er det noen som har noen peiling på dette/ erfaringer?? Fins det forskjellige typer, dvs noen som ikke smitter like lett? Syns det er utrolig kjipt gjort å bare gi meg dette. Er ganske så fra meg og vet ikke hva jeg skal tenke eller gjøre.. Kjipt å tenke på at man skal gå rundt resten av livet med dette her bare fordi hun ikke gadd å si det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå må du skjerpe deg!

De fleste har eller vil få kjønnsvorter. Akkurat som herpes. 90% av Norges befolkning har det men veldig mange får aldri utbrudd å det samme gjelder kjønnsvorter..

Såvidt jeg vet smitter ikke kjønnsvorter hvis vortene ikke er fysisk til stede..

Hvis du er elsker jenta? hadde du sluttet og elske henne hvis du hadde vist at hun hadde kjønnsvorter?

Det jeg vil frem til er at kjønnsvorter er ekstremt normalt og ha. Selfølgelig er det kjipt, men sån er livet. Det er ikke AIDS liksom

Lenke til kommentar

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...