abcdabcd Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Jeg og TomHel her på diskusjon.no spiller L4D, og helst med hverandre over Ventrilo siden vi ikke er så begeistra for random public-folk (som veldig mange andre). De kan være gode, men som oftest er de ikke det, og kommunikasjon er også et problem grunnet mange problemer. Spiller du Left 4 Dead og leter etter noen "partnere"? Legg igjen et innlegg her! Jeg har en Ventrilo-server til disp. for 8 spillere for øyeblikket. Våre steamID'er: magicalmysteryollie http://steamcommunity.com/id/magicalmysteryollie tomhel http://steamcommunity.com/profiles/76561197999793758 Endret 30. august 2009 av magicalmysteryollie Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hej, dere jeg og en kompis spiller også L4D og har ikke hørt med han enda, men vi kan sikkert spille ilag med dere to Vi er ikke spessielt opptatte av og nødvendigvis vinne, men heller å holde seg ilag og spille godt. Vi er ikke av typen som ville skrudd ned oppløsningen i CS for å treffe bedre for å si det slik. Har dere spillt organisert noen gang eller mest bare dere to ilag? Mvh Kjetil (legger dere til på steam, heter der: masterfifty) Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Hej, dere jeg og en kompis spiller også L4D og har ikke hørt med han enda, men vi kan sikkert spille ilag med dere to Vi er ikke spessielt opptatte av og nødvendigvis vinne, men heller å holde seg ilag og spille godt. Vi er ikke av typen som ville skrudd ned oppløsningen i CS for å treffe bedre for å si det slik. Har dere spillt organisert noen gang eller mest bare dere to ilag? Mvh Kjetil (legger dere til på steam, heter der: masterfifty) Hei! Takk for svar! Ja, vi spiller bare oss to ilag, ikke sånn superseriøse men vi vil jo ha teamwork. Vi starta i dag Litt som dere da tenker jeg Vi skal spille nå. Sees på steam! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg er überpro om noen lurte altså Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Addet deg TomHel Den andre linken i førstepost fører bare til feil profil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg er opptatt ikveld, rekker dog muligens en kjapp "kampanje". Er med tirsdag eller onsdag. Heldst på kveldene og som regel i helgene. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Addet deg TomHel Den andre linken i førstepost fører bare til feil profil. fix'd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå