Gå til innhold

[Løst]Nettbutikk med klær fra Better Bodies og Gasp


Vale

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg oppholder meg en del i et gym, og føler derfor behov for å være propert antrukket også der.... Jeg liker best Better Bodies, da det ikke er så innmari hardcore, noe Gasp er. Så spørsmålet er om noen av dere vet om en utenlandsk nettbutikk som fører BB. Utenlandsk fordi jeg tipper det blir billigere da. Dette er nok hjemmesiden deres, men de tar jo 35£ for frakten, og det hørtes mye ut. Men likevel blir det billigere enn her i Norge da :) Men ser selvsagt etter så lave fraktkostnader som mulig...

 

Noen av dere som har kommet over noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gjort research og har kommet frem til at for å forhandle disse klærne er man nødt til å sette prisene slik BB og Gasp ønsker. Dersom de ikke hadde stilt de kravene, hadde med stor sannsynlighet en eller annen forhandler satt ned prisene til et nivå hvor man ikke tjente kroner lenger, og det ikke ville være noe vits å forhandle klærne. Dårlig for forbrukeren, bra for produsent... Så om man ønsker nyere kolleksjoner, hjelper det ikke hvor man handler. Det skal være samme pris i Nepal som i Norge. Eldre kolleksjoner er en annen sak. Der kan du gjøre gode kjøp i utlandet i forhold til samme produkt i Norge. Men husk tollsatser og frakten!

Lenke til kommentar
Har gjort research og har kommet frem til at for å forhandle disse klærne er man nødt til å sette prisene slik BB og Gasp ønsker. Dersom de ikke hadde stilt de kravene, hadde med stor sannsynlighet en eller annen forhandler satt ned prisene til et nivå hvor man ikke tjente kroner lenger, og det ikke ville være noe vits å forhandle klærne. Dårlig for forbrukeren, bra for produsent... Så om man ønsker nyere kolleksjoner, hjelper det ikke hvor man handler. Det skal være samme pris i Nepal som i Norge. Eldre kolleksjoner er en annen sak. Der kan du gjøre gode kjøp i utlandet i forhold til samme produkt i Norge. Men husk tollsatser og frakten!

Ja, det var hvertfall ingenting å spare i den butikken du nevnte. Heller dyrere. Har du sjekket ut ej-shop?

Det å finne riktige treningsklær er veldig vanskelig. Nytter liksom ikke å stikke innom Antonsport, Intersport, xxl osv. De har jo ingenting. Selv synes jeg Gasp sin Jersey Training pant er genial å trene i. I tilegg er den ikke så "hardcore" heller. Hvertfall ikke den grå.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Gasp er absolutt for hardcore i mine øyne, ja. Passer best for folk som veier 100+:) Det er derfor jeg liker BB. Mine gamle Basic Mesh bukser, som en gang var hvite, har sett sine bedre dager:) Det blir nok til at jeg venter til X-life.no dumper prisene om ett par måneder, og håper at Denver og Colorado kolleksjonene blr satt ned.

Gymmet er jo litt av et utstillingsvindu, så man må jo passe på å se litt ordentlig ut!

 

Skal sjekke ut linken du ga meg. Aldri hørt om den, faktisk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...