Keiseren av Grønland Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Jeg så for lenge siden på TV, en fyr som fikk seg to manualer til å trene med. Disse hadde noen slags knapper han kunne trykke på, som justerte vekten på manualene. Opp mot 15 kg tror jeg det var. Når han trykket på "10", så koblet manualen av en rekke småvekter, som ble sittene i en slags hylse. Denne hylsa sitter vektene i med når man ikke bruker dem. Er det noen som vet hva jeg snakker om? Jeg kunne tenke meg å kjøpe disse, eller lignende. Istedenfor å ha de klassiske manualene hvor man må skru på og låse fast vekter. Endret 1. september 2009 av Ramius Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 prømp Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hørtes faktisk utrolig stilig ut Husker du hvilken kanal, hvilket språk, hvilket år eller måned det va i? Noe som kan hjelpe oss å finne fram? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Vel... det var en gave en stakkars fyr fikk av Homsepatruljen USA Jeg ble helt sjokkert når jeg så det, vanvittig smart konsept. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Haha. Send mail til TV-selskapet og spør? Lenke til kommentar
TrippleNipple Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noe alla dette? http://www.bigfitness.com/bose10du.html Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Noe alla dette? http://www.bigfitness.com/bose10du.html JAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men i helvete så dyre dem var! Jeg tror det der er nøyaktig de vektene jeg tenkte på. Noen som har disse i Norge? Ser for meg at det er et helvete med postutgifter for vekter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå