Gå til innhold

Jens Lapidus (snabba cash), norske tilsvarigheter?

Anbefalte innlegg

Hei!

Sitter nå med jobben å skrive særemne i norsk, skoleåret vg.3. Jeg har valgt bøkene Aldrig fucka upp og Snabba cash av Jens Lapidus. Finnes det noen norske bøker som ligner på det han skriver? Evt med samme innhold/story som omhandler Oslo?

Takker for hjelpen!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Hei!

Sitter nå med jobben å skrive særemne i norsk, skoleåret vg.3. Jeg har valgt bøkene Aldrig fucka upp og Snabba cash av Jens Lapidus. Finnes det noen norske bøker som ligner på det han skriver? Evt med samme innhold/story som omhandler Oslo?

Takker for hjelpen!

kan anbefale de fleste bøkene til stein morten lier spesielt illusjonen som brast og catch

den første handler om david toska og gjengen og den andre handler om serbisk mafia i oslo

ellers har du jo bøkene til jon ewo - torpedo 1 og 2

og norsk mafia som handler om den organiserte kriminaliteten i norge

og så er det jo boken svensk maffia den handler om den organiserte kriminaliteten i sverige ( denne er mye bedre enn den norske)

håper dette hjelper litt..

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Som gammel dealer så kan jag si att boka bommar veldigt med the reality. I boka så tar seg "JW" opp stigen rimeligt enkelt. Han begynner smått, null stress og så mitt i allt er han 'highroller'. Well, in the real world så er det der Horseshit. Boka glemmer all masing,venting, og truing for å få in cashen for yeyo'en du såldt...! I boka går alt så jävla smooth, null stress... Kan si deg att den bedriften der er alt fra rolig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...