Villa_Sempre Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hei. Jeg visste ikke hvor jeg ellers skulle poste dette, så det ble her. Når jeg våknet i dag var jeg helt våt og kald av svette, noe jeg ikke har vært før. Jeg føler meg også helt rar i hodet og øynene mine er også helt rare. Jeg ser liksom ting på en annen mer sløv måte. Jeg er også veldig sår i halsen. Føler meg veldig tung i kroppen også. Jeg målte om jeg hadde feber før i dag, men det hadde jeg ikke. Jeg føler meg ikke bra i det hele tatt. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hvor mye drakk du i går? Lenke til kommentar
Villa_Sempre Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Hvor mye drakk du i går? 1 boks cider, rettere sagt ingenting. Derfor er det ganske rart at jeg er slik... Ellers hadde jeg ikke skrevet denne posten. Endret 30. august 2009 av Villa_Sempre Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ringe legevakta pga influensa? Sikker på at han ikke skal ringe akkuttavdelingen med en gang? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Nei, her er det nok best å ringe 113 og si du har en mild forkjølelse, send sykebil eller helikopter asap! Lenke til kommentar
frentix Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hvis det forverrer seg så hadde jeg ringt legevakta. Ellers ta en tur innom legen i morra du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå