let100 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hei. Jeg har en blogg, som jeg trenger tilbakemelding/kritikk på. Skriv hva dere mener jeg burde gjort annerledes. Jeg trenger kritikk slik at bloggen kan bli best mulig. Det er ikke skrivingen jeg trenger kritikk på, men designet osv. Nevn alt du synes burde vært endret, og hva som bør gjøres med det. Her er link til websiden: www.news.isay.no Lenke til kommentar
program Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg synes det er et enkelt og flott design uten store feil. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 1: Tvespråklig side 2: En del artikler har massevis av tags, skrevet i fet skrift Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Veldig bra, men siden føles litt ut som en reklameside for et eller annet. Mulig det har med innholdet å gjøre egentlig. Fargepaletten er veldig fin Lenke til kommentar
Olympico Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Har du brukt en template? Hvordan gjør man isay-bloggen sin tilgjengelig i søkemotorene? Endret 11. februar 2010 av individualisten Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Siden ser med første øyekast ut som en typisk nettavis, både på godt og ondt. -Altfor mye innhold og ting og tang som skjer på forsiden. Egne hovedlinker for RSS og Tags er unødvendige. -Isay-reklame -Heftige valideringsfeil: 82 Errors, 68 warning(s) -Inglisj Lenke til kommentar
Olympico Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvordan fikk du til funksjonen med skiftende bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå