Grandmaster Gamer Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 hei, noen som vet hvordan man kobler xbox360 håndkontroll på pc? Jeg har lastet ned driver på MS sin hjemmeside og installert det men finner ikke håndkontrollen på Game controllers i kontroll panel. Noen som har tips? jeg har window vista ultimate 64bits Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 har du USB håndkontroll, eller wireless? Har du usb kan du installere de driverne og plugge usb'en inn i pc'en så virker det, har du wireless derimot, må du ha Microsoft Wireless reciever til Xbox 360 kontroll. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Du kan også bruke ett play & charge kit for og bruke din trådløse kontroll med pc Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Du kan også bruke ett play & charge kit for og bruke din trådløse kontroll med pc Nei, det kan du ikke. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Ahh, da vet jeg hva som kan være problemet. Jeg bruker den play and charger kabelen. PC reagerer når jeg kobler til, men den finner ikke selve håndkontrolleren. Jeg kan ikke huske jeg fikk med annet kabel til håndkontrollen da jeg kjøpte den arcade versjonen. Takk for bekreftelsen hvertfall :O) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18436 med kabel (som sitter fast ) ikke på lager, men "back order" 10 sept Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå