Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Røyketråden - alt snakk ang. røyking

H09I6AN

Anbefalte innlegg

Sjølv røykte eg sporadisk på heile videregåande. Blomstra for fult etter russetur i byrjinga av 1. klasse. Etter det gikk eg over til snusing, sidan det er mindre helsefarlig. Sprakk dog på rekrutten i slutten av juli. Det blei alt for godt med ein røyk etter endt dag med springing og skriking frå befal. Da var det berre himmelsk å sitte ute i sola med eit par venne for ein røyk og eit par koppar kaffi.

Toppen av glede er når man sitt ute på ein pub. Forran deg har du ein iskald, god pils. Gjerne Hansa, eller Bayeren til Nordlandspils. Då føles det verkelig som at livet er fullkomment. Ellers hjelp det på ein ellers stressande dag i militæret. Hjelp meg med å halde roen, for å sei det sllik.

Eg kan ikkje sei at eg bryr meg nevneverdig om ting som kan skje i framtida. Trur jo sjølvsagt at eg kjem til å slutta ein dag. Me for sjå. Røyken er alt for god for meg foreløbigt. Det blir nok å ta eit par spadetak når eg er ferdig med militæret. Kansje gå tilbake til snus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grunnen til at eg byrja, og røyker avogtil er simpelthen nikotinavhengigheit av andre tobakkprodukter - då i hovudsak snus. På fest røyker eg mykje, men ellers blir det ikkje allverda.

Personleg tykkjer eg det er herleg, og at det er skadeleg for meg er egentleg og grett. Det er destruktivt, bryt meg ned, då går det fortare å bli ferdig med elendigheita :)

Jeg har en onkel på 62 som har lungekreft etter 30 år med røyking nå. Du vil ikke ha en slik hoste og avslutning på livet.

Men som tenåring og tidlig tyveåring er det vanskelig å overveie fremtidige konsekvenser like fornuftig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...