toazty Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 hvilke datoer er det nav teller fra og til når de skal betale ut penger. er det 1. - 1. ? fikk penger fra nav den 27. aug. , og permisjonstida mi er slutt den 7. sept. så jeg lurer egentlig på hvor mye penger jeg får ved sisste utbetaling. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Arbeidsledighetstrygd blir utbetalt tirsdagen etter du har sendt inn meldekort. Andre penger blir utbetalt til den første hver måned, eller fredag før hvis den første lander på helgedager. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Oversikt over utbetalingsdatoer på nav: http://www.nav.no/Om+NAV/Satser+og+datoer/...9D68F.navnode02 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 joda er klar over når pengene kommer, men hvis jeg f.eks får foreldre permisjons penger 28.aug. hvilke dager får jeg for ? er det 1.aug. - 1.sept. ? er det 20.juli - 20.aug? hvilke datoer er er det de går ut i fra? Lenke til kommentar
storingen Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) slettet. Endret 16. juli 2010 av storingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå