Gå til innhold

Noen som har prøvd/har bilder av Panasonic HDC-TM300 sin tilbehørssko?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer og kjøpe meg Panasonic HDC-TM300. Er litt usikker på tilbehørsskoen som sitter på siden. Har forstått det slik at det følger med noe man setter på slik at skoen kommer riktige veien? Noen som har prøvd dette i praksis/har bilder av det?

Ser at HS300(modellen med harddisc) har tilbehørsskoen der den normalt skal være. Vurderer også denne, mest på grunn av tilbehørsskoen.

Takknemmelig for innspill :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Panasonic HDC-TM300 selv. Den har en liten luke på siden av kameraet rett bak objektivet. Når du åpner den så er den en festeanordning der for en medfølgende L brakett. Dette gir deg "standard størrelse" tilbehørssko og det hele fungerer faktisk helt utmerket, vel og merke dersom du ikke glemmer L braketten hjemme.

Forøvrig så er dette på alle måter et helt suverent kamera. Jeg valgte TM300 fremfor HS300 siden jeg ikke liker den mekaniske støyen som en spinnende harddisk nødvendigvis introduserer om man tar opp med den interne mikrofonen (som faktisk er rimelig god). Og en HD er jo også veldig mye mer følsom for støt enn flash minne så valget var enkelt synes jeg.

Lenke til kommentar

Det er riktig, den er ikke noe mer i veien enn en toppmontert tilbehørssko. Selv så liker jeg plasseringen bedre enn en tradisjonell toppmontert tilbehørssko da jeg får mikrofonen litt på siden til høyre uten å bruke en ekstra arm/brakett. Men det er sikkert smak og behag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...