Gummistrikk Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg er på jakt etter vinduspendler og vegglamper i litt elegant og "gammeldags" stil, i mørke farger. Kanskje noen her kan hjelpe? Jeg har vært innom Bohus, Skeidar, Ikea og alle de andre interiørkjedene, men alt de selger er veldig preget av den minimalistiske stilen som er rådende nå, eller er i feil farger. Noen som vet hvor i Norge (evt Sverige) man kan få tak i lamper som dette?: Lenke til kommentar
Gummistrikk Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Jeg tar meg den frihet å dytte litt på denne tråden, i håp om at noen kan bringe leiligheten min ut fra mørket og inn i strålende lys fra en lekker, nostalgisk lampe! Lenke til kommentar
nls Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Vi importerer slike ting, har rundt 300 lamper i den stilen, hvor i kongeriket bor du, så skal jeg dytte deg i retning av en butikk som fører tingene våre Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Som du sier så er nok dette litt 'ut' nå og vanskelig å få tak i. For 8-9 år siden fantes det godt utvalg av lamper som dette i hver eneste 'vanlige' lampebutikk. Kanskje bruktmarked kan være en løsning? Eventuelt kjøpe fra et land som enten ligger trendmessig veldig foran (eller etter) det vi har her. Endret 6. september 2009 av Transponder79 Lenke til kommentar
Gummistrikk Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Vi importerer slike ting, har rundt 300 lamper i den stilen, hvor i kongeriket bor du, så skal jeg dytte deg i retning av en butikk som fører tingene våre Har sendt deg en PM. Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 GRØSS! Stygge lamper. Lenke til kommentar
Gummistrikk Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg fikk visst ingen kontakt med den godeste "nls", så da fortsetter jakten! Skrik ut, alle som vet noe! Lenke til kommentar
Gummistrikk Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 *Dytte* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå