Mala Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 det har seg sånn at når eg starter xp, og er kommet inn på startmenyen, tar det ofte en liten stund før eg i det heile tatt kan begynne å trykke på ikoner. når eg skal inn på internett henger maskina seg opp støtt å stadig, litt etter eg har kommet inn. er ikkje lenge siden eg re-installerte xp på nytt. kan bare nemne at sist eg eg gjorde det, klarte ikkje windows å formatere hardisken mi sånn at eg kunne få en heilt rein og ryddig installasjon igjen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Sitter du i et nettverk? Hvis du gjør det så prøv å sett deg en manuell IP-adresse. XP (og 2000) henger pga den prøver å finne en IP-adresse manuelt, noe som gjør at pc'en henger i oppstarten. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Sjekk alt av driver særlig video drivere desse har ganske mye si for peformence Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 sitter ikke i no nettverk, kan sjekke diverse driver når/om eg kommer inn igjen på maskina.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå