H1RIK Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hei. Tenkte jeg skulle være snill å betale for spotify. Vår alles kjære Jonathan skryter at det kun koster $9.99 a month, noe som tilsvarer ca 61 kroner i måneden med dagens dollarkurs. Men når jeg går inn for å betale for jeg bare muligheten til å betale med norske penger, og da 99 kroner... det er jo masse mye dyrere enn det Jonathan sier det skal koste... Er det noen som vet om en måte der man kan betale i dollar, har prøvd meg på noen proxy servere, men da får jeg beskjed om at spotify er utilgjengelig i dette landet. Sparer jo over 450 kroner i året på å betale i dollar. Henrik Lenke til kommentar
dredg Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Merkelig at man markedsfører i reklamedelen for dollar når man ikke har tilgang til denne i USA. Villedene og umoralsk og Spotify skal selvfølgelig boikottes. Endret 30. august 2009 av dredg Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Er det ikke snakk om pund? Slik jeg har forstått det. Har ikke hørt Jonathan si noe om dollar? + at han har en britisk aksent. Endret 30. august 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hvis det er lydreklamen i spotify du sikter til så er det oppgitt i britiske pund/GBP/£ så vidt jeg husker. Og da skal du se at det ikke er altfor mye å spare likevel. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Rimelig sikker på at det er pund, og 9,99 £ = 98 kr. Lenke til kommentar
H1RIK Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Pokkern... Men hvis det er mulig å betale i euro så sparer man jo 250 kroner da... vil liksom ha det litt billigere da... Orker ikke høre reklamene hele tiden.. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 99kr i måneden for ubegrenset musikk i tålelig kvalitet er ingenting. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Pokkern... Men hvis det er mulig å betale i euro så sparer man jo 250 kroner da... Var den regneoperasjonen der jeg stussa litt på.. Euro er jo nesten likt pundet nå, og hvor i helv.. kom tallet 250 kroner fra? Snakker vi årsbasis eller? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Spam/off-topic er fjernet fra tråden. Vennligst holdt dere til temaet folkens. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 99kr i måneden for ubegrenset musikk i tålelig kvalitet er ingenting. Jepp, det er musepiss i havet i den store sammenhengen. Internett, kabel-tv og mobilregningen min er til sammen mer enn 10x det hver eneste måned. Spotify er verdt hver eneste krone. Jeg hadde glatt betalt 250,- i måneden hvis jeg måtte for denne tjenesten. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Om det er dyrt er nok avhengig av personlig økonomi. Men tidligere har det vært enten en 'stor' utgift om man kjøper premium i et helt år, elle en liten utgift som bare varer 24-timer. Men nå som de har begynt å selge Spotify-abonnement på kiosker for både 1, 3, 6 og 12 måneder blir det nok mer tilgjengelig og aktuelt for brukerne som faller mellom 12-månders og 24-timers abonnementene. Blir uansett interessant å se hvor mange som kommer til å benytte seg av kiosktilbudet. Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jonathan from Spotify sits lonely in a room, waiting for his next announcement Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Norske folk må betale mest for spotify: Dato: 28.06.10 Euro-land: 9.99 EUR = 79.29 NOK Sverige: 99 SEK = 82,2 NOK England: 9.99 GBP = 96.69 NOK Norge: 99 NOK = NOK! Neste måned leker jeg europeer og betaler i euro Endret 28. juni 2010 av Lakshore Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Vi er også verdens rikeste land. Det er veldig, veldig mye vi betaler mer for - og det med god grunn. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Skam dere... 99 kroner for spotify er som nevnt ovenfor ingen utgift å tenke over.... Vi har også langt høyere lønn enn de fleste i Europa at vi betaler ett par kroner mer enn dem er bare rett å rimelig.. Nordmenn blir bare mer og mer gjerrige, skammer meg på deres vegne og er nesten flau over å være fra Norge når folk skal prute og klage på små utgifter (Men pusse opp badet for ett par hundre tusen er ikke noe problem..)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå