Opelduude Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Har et par irriterende problemer med pc-en: 1. Den vil aldri gå i dvale og ventemodus, skjermen blir bare svart og pc-en restarter seg, jeg har kjøpt pc-en på komplett med deres konfigurator, har snakka med flere som har gjort det samme og de får heller ikke pc-en i dvale og ventemodus. Er veldig kjedelig og måtte skru av og så på pc-en igjen hvis jeg blir borte fra den i ca 1 time. Da hadde det vært deilig med dvalemodus. 2. Har også problemer med at hver gang jeg skrur på pc-en så skifter den automatisk oppløsning, har oppdatert skjermdriveren med det ble ingen forskjell. Takker for svar Endret 30. august 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Det er iriterende når trådstartere stiller spørsmål uten å gi noen opplysninger. Inegn av oss på forumet er synske. 1) Hvilket operativsystem? Og er dette fullt oppdatert? Hva gjør du når den ikke går i dvalemodus? 2)Hvilket skjermkort? Hvilke drivere? Hvilken opplsøning endres det fra og til? Hvilken oppløsning har skjermen (native oppløsning)? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) 1. Windows vista home premium 32-bit, jeg oppdaterer den hver kveld, oppdateringene instalerer seg selv, jeg bare trykker på installer oppdateringer og slår deretter av maskinen. Har prøvd å avslutte så mange programmer som mulig uten hell. Hvis den ikke går i dvalemodus så slår jeg den bare av. Vet ikke om noen flere ting jeg bør prøve. Har vært inne på innstillingene og har kryssa av for at jeg tillater at maskinen går i dvalemodus. 2. Skjermkortet er: Xfx 9800 gtx 760 mhz, den nyeste driveren som jeg har instalert heter 8.15.11.9038 driverdatoen er 14.07.2009. Oppløsning som jeg har nå er: 1280 x 1024 og den endres til 1152 x 864. Den endrer seg selv hver gang profilmenyen kommer opp under oppstart eller at skjermen har vært slått av en liten stund. Håper det ble bedre nå Endret 30. august 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå