ferik Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Tok dette bildet i ved luovr i Paris. Det jeg vil ha kritikk på er hovedsakelig komposisjon og farge på bildet, men tar hjertlig imot annen type konstruktiv kritikk. EXIF: 1/200 f 7,1 iso 100 Lenke til kommentar
telealf Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg liker plassering av figurer. Det som ødelegger himmel litt er kondenstripe etter fly som bryter harmoni. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Jeg liker plassering av figurer. Det som ødelegger himmel litt er kondenstripe etter fly som bryter harmoni. Sant det, ikke så mye jeg kan gjøre med den Men hvordan likte du fargen? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå