Gå til innhold

hvilket skjermkort er best?

resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du skulle velge et skjermkort som er best til Spill anbefaler jeg ikke at du kjøper et av ATI sine, de er best på film og bilde behandling. Ta å kjøp deg et GeForce FX5600. Gå inn på psdata.no og gå under skjermkort, agp deretter GeforceFX så finner du et microstar (MSI) til knappe 1600 kroner + frakt. Da skulle du få noe som er rått og som ATI ikke klarer å ta igjen på ei lang stund. Hvis du har mere en 1600 + frakt i penger kan du kjøpe deg et med 256MB DDR-ram. :D

Dessuten er et Radeon 9700 Non-pro alt for dyrt når det nesten ikke takler GeForcen i spillegrafikk!!!!

Lenke til kommentar
Hvis du skulle velge et skjermkort som er best til Spill anbefaler jeg ikke at du kjøper et av ATI sine, de er best på film og bilde behandling. Ta å kjøp deg et GeForce FX5600. Gå inn på psdata.no og gå under skjermkort, agp deretter GeforceFX så finner du et microstar (MSI) til knappe 1600 kroner + frakt. Da skulle du få noe som er rått og som ATI ikke klarer å ta igjen på ei lang stund. Hvis du har mere en 1600 + frakt i penger kan du kjøpe deg et med 256MB DDR-ram.  :D  

Dessuten er et Radeon 9700 Non-pro alt for dyrt når det nesten ikke takler GeForcen i spillegrafikk!!!!

kor i svarte har du det i fra? fx5600 slår så vidt et ti4200 med like masse RAM!!

det er bare i dx9 at 5600 slår ti4200 så du kan bare drite i at 9700 non-pro er dårligere.

du som sette opp posten, ikkje hør på han dere!

eg ville heller anbefale og vente litt, og heller kjøpe deg et geforceFX 5900 non-pro med 256ddr ram!

men skal du ha kort no, kjøp 9700 non-pro, funker heilt fint og er ganske så bra ytelse på

Lenke til kommentar
Hvis du skulle velge et skjermkort som er best til Spill anbefaler jeg ikke at du kjøper et av ATI sine, de er best på film og bilde behandling. Ta å kjøp deg et GeForce FX5600. Gå inn på psdata.no og gå under skjermkort, agp deretter GeforceFX så finner du et microstar (MSI) til knappe 1600 kroner + frakt. Da skulle du få noe som er rått og som ATI ikke klarer å ta igjen på ei lang stund. Hvis du har mere en 1600 + frakt i penger kan du kjøpe deg et med 256MB DDR-ram. :D

Se litt på testene rundt forbi!! fks www.tomshardware.com der vil du se at 9700 RULER FX5600 langt inni H******!!

Lenke til kommentar
du som sette opp posten, ikkje hør på han dere!

eg ville heller anbefale og vente litt, og heller kjøpe deg et geforceFX 5900 non-pro med 256ddr ram

skal kjøpe meg kort rundt den 26. mai eller rundt der!

Lenke til kommentar

Gå for sapphire radeon 9700non-pro, HELT KLART! jeg er kjempefornøyd med mitt, og du kan skifte/flashe biosen på det så det blir et 9700pro. les litt på www.rage3d.com, der står all informasjonen du trenger for å gjøre dette. FX5600 slår 9700np ja, HAHAHA :lol: 9700 slår jo fx5800 på nesten alle tester! :yes: har du vrangforestillinger; k-dray? eller hva du nå kaller deg..? :lol::lol:

Lenke til kommentar

Kjøp deg et Spphire R9700non-pro, det er konge det, og hvis det er noen her som kan si at et Geforce kort er noe bedre enn r9700 kort til spilling, så kan den gå å putte hue i dass, jeg hadde et MSI TI 4800SE, det sugde hardt til alt av spilling i forrhold til det sapphire r9700non-pro kortet jeg har nå..

KJØP SAPPHIRE RADEON 9700NON-PRO

Last ned den nye driveren som kom for noen dager siden, da er problemet med CS og Unreal 2 og Unreal Tournament Fixa og.. :D

k_drey: Hvor faen har du fått den informationen fra? Katta til naboen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...