TST Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 For ikke så altfor lenge siden ble det etterlengtede Sea Dogs 2 kansellert til fordel for Pirates of the Caribbean. Vel, det er ikke helt riktig. Det er det samme spillet, med de samme utviklerne. De byttet ganske enkelt navnet, og tilpasset historien til filmen. Vi har sjekket dette ut, og her er vår sniktitt. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=113 Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Tusen takk for infoen, det har jo vært så som så med informasjon etter at navnet ble forandret. Betyr den nye storyen at du ikke lenger kan velge hvordan karakteren ser ut og er før du begynner? Altså, kan en fortsatt velge begge kjønn osv? Har bare sett "summer" som utgivelsesdato hittil, så at datoen nå virker satt er supert! Og som jeg sa i piratestråden, gleder meg virkelig! Edit: Brude ikke denne vært på forsiden, også på hardware.no? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Det så gøy ut. Gleder meg. Får bare håpe jeg får tid og penger til å kjøpe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg