Jajakanskjedet Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 HEI! Jeg har spillt WarRock lenge...men når det nye patchen kom, skjer dette: Når jeg starter WR, laster det ned patch, så kommer dette: cannot open a zip file (updater.zip) ! Jeg har reinstallert spillet, men ingen forskjell. Kan noen vere så snille å hjelpe? plzzz Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Kommer patchen pakket i en zip fil? Er zip filen komplett? Har du prøvd å pakke den ut (ja, sikkert dumt spm)? Finn et annet sted å last ned patchen elns. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Kommer patchen pakket i en zip fil?Er zip filen komplett? Har du prøvd å pakke den ut (ja, sikkert dumt spm)? Finn et annet sted å last ned patchen elns. ja jeg har prøvd å pakke den ut... da kommer følgende: D\WarRock\updater.zip: unexpected end of archive og når jeg trykker på extract: the archive is either in unkown format or damaged Endret 30. august 2009 av kennet94 Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 ??? ??? ??????? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Et kjappt google søk ga meg denna sida: http://forum.warrock.net/index.php?showtopic=60993. Litt lenger ned på siden står det noe om "Cannot Extract [updater.zip]". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå