Tommyd Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Hm, har litt problemer: I går så gikk jeg fra maskina mi litt og etter en time slår skjermen seg automatisk av, kom tilbake, pleier å holde at man rører på musa så slår den seg på igjen, men neida, det virker som den har hengt seg opp i ventemodus eller noe slikt.. Noen tips på hva jeg kan gjøre?.. Har egentlig tenkt å kjøpe meg ny skjerm, noen forslag? Må være 19", ikke bredere enn 47 cm og må ha mulighet for 1280x1024 85hz.. Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Jeg har akkurat hatt samme problemet. Spurte i forumet og fikk svar fra himmelen. Jeg fikk dette svaret og nå virker den som en drøm: "Vær sikker på (hvis det er AGP-versjon)at AGP aperture size (i bios) står til halvparten av RAM'en din; dvs. 128MB RAM, 64 MB aperture size." Jeg har et Voodoo3 3000 AGP kort. Etter jeg gjorde dette har alt gåt som en drøm Se denne linken for svarene jeg fikk: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...um=23&replies=4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå