After Dark Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Som tittelen sier ønsker jeg å få beskjed fra moderatorer når de først modererer. Saken er i dette tilfelle at jeg i går startet en tråd under Politikk og samfunn om at Storbritanias statsminister Gordon Brown ønsker å styrke hæren til Afghanistan for at Afghanistan skal kunne bli bedre til å ta annsvar for landet selv. Når jeg logget med inn nå nettopp var tråden flyttet til Oppslagstavlen uten at det var med noen beskjed om hvorfor. I andre tråder som har blitt flyttet til Oppslagstavlen har det stått noe som "Tråden flyttes til Oppslagstavlen etter gitte føringer". Det i seg selv er ikke en forklaring, men da vet du iallefall hvilken moderator som har flyttet tråden og hvem du skal spørre om du lurer. Jeg kunne tenkt meg å høre med moderatoren som flyttet tråden hvorfor han/hun gjorde det ettersom jeg synes temaet fortjener å stå i hovedkategorien. Foreslår at moderatorene blir bedre på å gi beskjed til brukere når de tar slike avgjørelser. Komentarer? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Moderatorer skal selvsagt huske å gi beskjed i de aktuelle trådene. Men på samme tid må man huske at en moderator kan potensielt jobbe med veldig mange tråder og saker parallelt, derfor er det lett å glemme noe så enkelt som og gi en eventuell beskjed i alle tråder. Angående den spesifikke saken var det undertegnede som flyttet tråden din. Glemte dessverre å gi beskjed, da jeg flyttet veldig mange tråder på samme tid i forskjellige kategorier. Jeg og Glimti kan fortsette denne diskusjonen via PM, men som en generell bemerkning kan jeg si at vi alltid tilstreber å gi beskjed, da enten i tråden eller via PM til den aktuelle trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg