Gå til innhold

Counter-Strike: 60 fps

Anbefalte innlegg

Hei!

I det siste har jeg lagt inn mange innlegg, men men...

I Counter-Strike har jeg ca 60 fps hele tiden, rundt det tallet, f.eks:

58, 60, 59, 60, 59, 58. osv.

Lagt merke til at mange andre har 100 fps, og skulle kanskje prøvd å fått min opp til 100 fps, kanskje det hjelper på aimen min? Hvem vet?

Men hva kan jeg gjøre for å få bedre fps?

Har vel ikke for dårlig maskin?

AMD Athlon 1003 MHz

256 SD-RAM

GF4 Ti4200 (64mb)

40 GB HD

MS Windows Xp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

høyre klikk på desktop bakgrunnen din, gå på egenskaper, du må gå på avanserte innstillinger i den kolonna helt til høyre.....trykk på NVIDIA GFTi4200, gå på opengl innstillinger, ANTIALAISING(sikkert stava det feil)...velg ALLTID AV. DA får du helt sikkert 100 fps i cs..

Lenke til kommentar

Må bare si at jeg digget spillet på 100 fps, det gikk så lett virket det som. Og det hjalp både på "recoil" og "aim". Tror jeg hvertfall, eller innbilte jeg meg bare det?

Er ikke sikker, skal innbille meg at jeg er "GoL ! eoL.ElemenT" og se om jeg spiller like bra da.

Men merket forskjell i spillet, det var digg så lenge det varte... Men nå ligger han på 70 fps ca. Hvordan få den opp igjen?

Lenke til kommentar
Må bare si at jeg digget spillet på 100 fps, det gikk så lett virket det som. Og det hjalp både på "recoil" og "aim". Tror jeg hvertfall, eller innbilte jeg meg bare det?

Er ikke sikker, skal innbille meg at jeg er "GoL ! eoL.ElemenT" og se om jeg spiller like bra da.

Men merket forskjell i spillet, det var digg så lenge det varte... Men nå ligger han på 70 fps ca. Hvordan få den opp igjen?

prøv og slå av v-synt i open-gl

kan få litt mere da.

Lenke til kommentar
Sorry, glemte at jeg reinstallerte CS i går, derfor FPS gikk ned til 70 i går, fordi max_fps hadde tilbakestilt seg til 70 eller noe.. Min feil, sorry! ;)

du har samme problemet som en haug med andre som har win2k og winxp, 2k og xp låser skjermen til å vise 60fps/hz, skrur du av vsync så sender skjermkortet ut mere fps men skjermen viser fortsatt bare 60 av de...

jeg bruker powerstrip for å låse skjermen til 85hz/fps, og skriver fps_max 99 i console og da får jeg 85 fps i cs.

CS er ett veldig krevende spill, å ha minimum 99 fps i det krever ett sykt maskineri :wink: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...