Crowley_ Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jaa, spørsmålet ligger vel egentlig i tittelen... Da jeg var liten hadde jeg nemlig en kraftig astma, og hadde store pusteproblemer i perioder, hadde også falsk krupp en tid, og var vel ikke så veldig langt unna å stryke med. Vet ikke om den kan ha betydning, men nevner det nå bare. Er 18 år nå. Men er dette nok til å få redusert lungekapasitet? Har trent og trent og trent i en del år, men virker ikke som om det hjelper noe særlig, begynner å bli frustrert. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Jaa, spørsmålet ligger vel egentlig i tittelen... Da jeg var liten hadde jeg nemlig en kraftig astma, og hadde store pusteproblemer i perioder, hadde også falsk krupp en tid, og var vel ikke så veldig langt unna å stryke med. Vet ikke om den kan ha betydning, men nevner det nå bare. Er 18 år nå. Men er dette nok til å få redusert lungekapasitet? Har trent og trent og trent i en del år, men virker ikke som om det hjelper noe særlig, begynner å bli frustrert. Astma redusere ikke lungekapasitet. Endret 30. august 2009 av Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå