CurSe Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ble litt usikker på hvor jeg skulle poste denne, men siden dette er en filleting, sånn sett, så turte jeg ikke sette den i jussavdelingen, får håpe at dette går under relasjoner. Uansett, poenget mitt er at jeg kommer ut fra en heftig diskusjon på byen etter at jeg fikk en utfordring fra en venn av en venn om at jeg ikke turte gjøre det hun snakket om. Det hun mente var at jeg ikke turte å knekke sigaretten hennes, men til hennes store overraskelse så knakk jeg den. Etter at jeg knakk den så ble det et hylekor av dimensjoner om at jeg måtte gi henne en ny røyk siden jeg knakk den hun hadde, men det er jeg veldig uenig i. Hvis man gir en utfordring til noen så er man forberedt på konsekvensene på det som eventuelt måtte skje hvis han/hun tar imot utfordringen, det mener hvert fall jeg. Så da blir spørsmålet mitt, hvem er dere enig med? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hahha for en hurpe!! Er klart hennes problem, hvertfall i mine øyne^^ Så du har vel ingenting å si unnskyld for eller noe. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Slike folk (som henne) er ikke verdt å bruke tid på. Kan ikke stå for det de har sagt. Men hun var sikkert full også. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Typisk drita-utfordring. Så blir man selvsagt overveldende irritert om noen faktisk tar utfordringen. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Det her virket som en test fra hennes side om hvor lett du ville føye deg etter hennes krav. Først i form av utfordringen for å se om du hadde ballene til det (selv om det ikke krever så store baller for å knekke en sigg ) og så følge opp med om hun kunne få det som hun ville med at du ga henne tilbake, og for å se om du var en skikkelig kar som sto for dine egne meninger. Et desperat forsøk på flørting spør du meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå