Gjest JanThommas Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg har en kjæreste som er 16 år. Jeg er 15. Vi har vært sammen et halvt år nå. Hun pleier å være hos meg, og da blir det mye klining. Sex er ikke et alternativ for hun. Hun sier hun ikke er klar, og det forstår jeg og respekterer. Men det jeg da lurer på, er. Hva andre ting en klining kan jeg gjøre? Tror også fingring er litt for drøyt for hun. Noen tips til andre ting? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Når også fingring er for drøyt begynner det å tynnes ut litt. Vil gjerne se om noen adndre har gode innspill.. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Vel her er det jo som du sier veldig viktig å respektere hennes ønske om å ta det veldig rolig. Dere kan jo alltids stryke og kose utenpå klærene hvis hun ikke har noe i mot dette Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Du kan kysse henne over hele kroppen. Og selv om hun ikke vil at du skal fingre henne, så kan det jo hende at hun kan runke deg. Men viktig at hun er med på det som skjer også! Endret 30. august 2009 av poof Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 blow job, alt etter hva dere definerer som sex, du kan jo tafse som en galning. osv Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ta hånden hennes ani penisen din og få henne til å ta hånden sin frem og tilbake frem og tilbake. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Dette går på automatikk, det skjer når det skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg