RolloThomasi Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Kom plutselig på en av mine barndoms største mareritt, som jeg bare måtte dele med noen. Jeg fikk en gang en Atari 7800 og glad ble jeg vøtte, helt til jeg fant ut at dem lagde jo pokkern meg ikke spill til den! Det kom kanskje 5 spill eller noe som jeg så, og resten var til de andre modellene. Heldigvis gikk det jo nesten an å bruke spillene til en av de andre modellene, lurer på om det var 2600 eller 4500 (kanskje begge). Men jeg må få legge vekt på NESTEN. Var morsomt at ting var så enkelt på den tida at man kunne bruke spill designa til en annen modell, og så få det nesten til å virke. I dag ville det jo enten virka eller ikke virka, men på den tida virka det nesten. Farger ble rare, og når man gjorde en ting, gjorde spillet noe helt annet, men det gikk da hvertfall nesten an å spille. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 ..I dag ville det jo enten virka eller ikke virka... hmm.. det kan vel diskuteres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå