Frexxia Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg skjønner ikke hva dere klager over, dere får jo faktisk gratis musikk. Hvis reklamen irriterer dere så er ikke 99 kr i måneden spesielt mye. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Haha! Neitakk. Da overlever jeg med reklamen. De har skjelden den musikken jeg leter etter. Og når Rammstein forsvandt ble jeg pist... Jaja, har da skaffet den nye platen på et annet vis.! Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jah! Hva var det stuntet med å fjerne Rammstein ?! Holdt på å gå på veggene når de var borte fra spillelista Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 like greit, de er et skit band uansett Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ville ikke engang tenke på hva slags musikk du liker Crazy_man Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ikke døm meg nå... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Antar Skitman hører mye på RnB og 50Cent, og ikke på Rockens sjangere... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg skjønner ikke hva dere klager over, dere får jo faktisk gratis musikk. Hvis reklamen irriterer dere så er ikke 99 kr i måneden spesielt mye. Man har alltid fått gratis musikk. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Veldig off topic, men hvis man tar opp lyd med et musikkprogram fra en sang på youtube, er dette ulovlig måte å skaffe musikken sin på iforhold til å laste ned? Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg skjønner ikke hva dere klager over, dere får jo faktisk gratis musikk. Hvis reklamen irriterer dere så er ikke 99 kr i måneden spesielt mye. Man har alltid fått gratis musikk. Nydelig sagt, ble rørt Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Veldig off topic, men hvis man tar opp lyd med et musikkprogram fra en sang på youtube, er dette ulovlig måte å skaffe musikken sin på iforhold til å laste ned? Neppe. Du laster ned lyden, og du lagrer den på din maskin = baaaaaaaaaaad! Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Antar Skitman hører mye på RnB og 50Cent, og ikke på Rockens sjangere... nå regner jeg ikke det du nevner som musikk, så: nei Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Men det er mye bra etterhvert nå på Spotify, savner som sagt Rammstein tho Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jupp. Har skaffet meg den nyeste platen via p2p... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Som sagt i starten av tråden: Beggers can't be choosers. end of story. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Spotify på iphone+ offlinemodus= win Har faktisk ikke gidda å synca iphona med musikbibloteket etter at dem kom med spotify appen:D høre BARE på spotify og di.fm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Premium <3 Såklart på HTC hero + Offline = win Endret 10. desember 2009 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det værste med de reklamene er at de setter seg på pause når man skrur av lyden på PCn. Og når du skrur på lyden igjen så fortsetter dem -.- Men kan ikke klage, er jo gratis. Er ikke alt som er det lengre. Og hvis det er gratis så er det hvertfall ikke lovlig Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 er jo bare å skru av lyden på høyttalerene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå