Crazy_Man Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 så du har ikke lest overalt på nyheter osv.? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 DE TJENER MILLIADERE AV DERE.. dere trur dere vinner / lurer dem med og la være og kjøpe premium... men siden de spiller reklame for dere 24/7 tjener de mye mer en de ville tjent om alle betalte for premium ! Hva slags logikk er dette? Lenke til kommentar
livingman Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 motsate av fjortis logikk Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nå beviser du vel heller det motsatte med dårlige setninger og masse grammatikkfeil. Dessuten, tenk etter: Hvor mye kan man tjene på slik reklame? Jeg har hørt tusenvis av sanger på Spotify, og maks trykket på 2-3 reklamer. Det gir en ganske lav klikk-prosent. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) motsate av fjortis logikk Oh irony, thou art the heartless bitch. Endret 29. september 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Jeg savner Arrrrrvid, jeg =/ WORD! Amy MacDonald snakka så sakte at man nesten skulle tru hun var fra Hamar Edit: Jeg blir sliten av Roberta :/ Endret 29. september 2009 av Kaktuz Lenke til kommentar
livingman Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Nå beviser du vel heller det motsatte med dårlige setninger og masse grammatikkfeil. Dessuten, tenk etter: Hvor mye kan man tjene på slik reklame? Jeg har hørt tusenvis av sanger på Spotify, og maks trykket på 2-3 reklamer. Det gir en ganske lav klikk-prosent. jaja .. så du trykker på reklamene du ser/hører på tv'e ???? reklamasjon på tv er jo det som holder en tv stassjon oppe. og eg tror på spotify er det flere som hører reklamen en og bytte kanal Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 legger til en liten detalje : DE TJENER MILLIADERE AV DERE.. dere trur dere vinner / lurer dem med og la være og kjøpe premium... men siden de spiller reklame for dere 24/7 tjener de mye mer en de ville tjent om alle betalte for premium ! Har du noen kilder på dette? Lenke til kommentar
livingman Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 på hva ? at folk tjener penger på og reklamere for folk? og jo mer folk de reklamerer for.. jo mer penger får de ?? trenger man kilder på det ??? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 HÆRREGUD Greit at ironi er vanskelig over nett, men dette var IKKE et av de mest uklare tilfellene. IRONI folkens, slapp av. MEN selvfølgelig tjener de penger på reklame, men hvor mye vet man ikke Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) på hva ? at folk tjener penger på og reklamere for folk?og jo mer folk de reklamerer for.. jo mer penger får de ?? trenger man kilder på det ??? Nei, men trenger kilder på at Spotify tjener milliarder på reklamen... Du må også tenke på at spotify har store utgifter, som nettlinje, ansatte og ikke minst tono penger til alle artistene... Det som jeg har hørt, er at Spotify tjener svært dårlig.. Endret 30. september 2009 av Deila Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Deila: Quoter meg sjøl HÆRREGUDGreit at ironi er vanskelig over nett, men dette var IKKE et av de mest uklare tilfellene. IRONI folkens, slapp av. MEN selvfølgelig tjener de penger på reklame, men hvor mye vet man ikke Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Synes reklamen har trappet seg opp bra kraftig... Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det beste med reklamen er lørdagskveldene, skal man ha litt god musikk, så kommer den merra der! Kom hjem fra jobb en fredagskveld, satt på Spotify og valgte en sang, første som kom var: "Hi, I'm Jonathan from spotify" Da var det bare rett fram med Visa-kortet. Klarte ikke mer av det der! Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg var i en klesbutikk de brukte Spotify en gang. Reklamene kom hele tiden! Sinnsykt at butikken ikke gidder å betale for det, rimelig uproft inntrykk. Lenke til kommentar
zpug Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 OPP MED HENNA HVIS DU IKKE ER EN PAPPAGUTT Jånni og onkel pe! Ny plate, ute nå! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 OPP MED HENNA HVIS DU IKKE ER EN PAPPAGUTT Jånni og onkel pe! Ny plate, ute nå! *kaste vekk hodetelefonene* Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har ikke hørt de reklamene på evigheter jeg.^^ Lenke til kommentar
iKent Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hør på Dream Theater:D Lange sanger, sjeldent reklame^^ Fuker for meg i allefall! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 OPP MED HENNA HVIS DU IKKE ER EN PAPPAGUTT Jånni og onkel pe! Ny plate, ute nå! *kaste vekk hodetelefonene* Jeg muter anlegget! Og ja! Det er en av de værste reklamene... Fyfaen! Ville aldri ha hørt på den møkka uansett. Påtide med reklame for *meg*! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå