RainbowLady Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har egentlig ikke noe imot reklamen, men de burde hatt litt flere som de kunne rotere på.Er jo nesten alltid ÆYMY MECHDÅNALD som kommer... Jeg har ikke fått Amy MacDonald på lenge, jeg... Lyser opp som en forbasket sol hver gang jeg hører henne. Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk klager over reklamen. For meg er det fullstendig uproblematisk å høre 30 sekunder med reklame etter en halvtime med musikk. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Har egentlig ikke noe imot reklamen, men de burde hatt litt flere som de kunne rotere på.Er jo nesten alltid ÆYMY MECHDÅNALD som kommer... Jeg har ikke fått Amy MacDonald på lenge, jeg... Lyser opp som en forbasket sol hver gang jeg hører henne. Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk klager over reklamen. For meg er det fullstendig uproblematisk å høre 30 sekunder med reklame etter en halvtime med musikk. Maks 10 min. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Folk burde heller være fornøyd over at vi har tilgang til spotify i det hele tatt. Vi får i det minste høre låter uten å bli forstyrret midt i sangen. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Haha! Festlig. Timb, du har ikke tilfeldigvis lydfila du brukte tilgjengelig? Legge den ut her? Lenke til kommentar
sjakk-mats Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 +1! pretty please! (se PM) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Her er lydfila ;P Jonathan___Spotify_Premium.mp3 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg ønsker en remake, der han bare rekker å si "Hey, Im Jonath*PANG*", og når neste reklame kommer opp med Amy MacDonald så blir hun spreng i filler av (atom)bombe etter bare noen ord. GOGO! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Jeg ønsker en remake, der han bare rekker å si "Hey, Im Jonath*PANG*", og når neste reklame kommer opp med Amy MacDonald så blir hun spreng i filler av (atom)bombe etter bare noen ord. GOGO! Skal se hva jeg får til ;P Her er forresten en jonathan versjon jeg bruker som ringetone på mobilen spotify.mp3 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Nå har Unge Venstre reklame på spotify! Har Sony's SoundForge. Kanskje jeg skal få tak i alle egen reklame snakking og mixe litt.. Meeen. Orker man? Endret 7. september 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nå har Unge Venstre reklame på spotify! Har Sony's SoundForge. Kanskje jeg skal få tak i alle egen reklame snakking og mixe litt.. Meeen. Orker man? Du orker! Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk klager over reklamen. For meg er det fullstendig uproblematisk å høre 30 sekunder med reklame etter en halvtime med musikk. Jeg fikk faktisk mer og mer reklame jeg, etter hvert MYE oftere enn en halvtime. Men nå er jeg heldigvis så klok () at jeg bytter sang rett før den slutter. Hvis jeg derimot lar den spille på egen hånd, kommer reklamen mellom hver eneste (eller annenhver) sang. Temmelig ulogisk Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Prøvde og kødde litt. Har snippet ord og lyder fra Hun herre og Jonathan, men får leke med det i morgen da... Svenska_1.mp3 PS: Det er crap! Endret 7. september 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jonathan from Spotify mix! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nice! Du har jo DJ program eller no tøft... Bare og lage en enkel beat osv! Nice! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nice! Du har jo DJ program eller no tøft... Bare og lage en enkel beat osv! Nice! Noe DJ program er det akkurat ikke. Driver med musikkproduksjon av elektronisk musikk. Har platekontrakt også Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg likte Daniel Lindström, check out mitt nye allbuum! Nå bruker jeg frøvrig premium Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 "Heey, whats up, this is Dååniel Lindstrrøm, check my new album right here on Spåddifay!" Gikk over til premium for to dager siden, og nå innser jeg hvor irriterende reklamene var=) Fått bedre lydkvalitet også, og kan bruke den på iPhonen:D Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Gikk lett over til premium når appen til iPhone kom. Genial app med offline streaming! Eneste minuset er at du må jailbrake telefonen om du skal ha appen til å kjøre i bakgrunnen. Når jeg ikke hadde premium og ikke maktet reklamen om og om igjen, lukte jeg rett og slett spotify og gikk rett inn igjen. Sykt tungvindt måte, men det tok kanskje 50% så lang tid som de forbanna reklamene tok. Enten det, eller så bare sørger du for å skifte sang før den er helt ferdig. Da slipper ikke reklamen til. Men. Støtt spotify og kjøp premium! Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Eneste minuset er at du må jailbrake telefonen om du skal ha appen til å kjøre i bakgrunnen. Så hva var minuset? Lenke til kommentar
livingman Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) legger til en liten detalje : DE TJENER MILLIADERE AV DERE.. dere trur dere vinner / lurer dem med og la være og kjøpe premium... men siden de spiller reklame for dere 24/7 tjener de mye mer en de ville tjent om alle betalte for premium ! kjøper ikke premium jeg heller ^^ legger bare ting på spissen ^^ Endret 29. september 2009 av livingman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå