Gå til innhold

Spotify - Jonathan gets pwnd

TMB

Anbefalte innlegg

Har egentlig ikke noe imot reklamen, men de burde hatt litt flere som de kunne rotere på.

Er jo nesten alltid ÆYMY MECHDÅNALD som kommer...

Jeg har ikke fått Amy MacDonald på lenge, jeg... :( Lyser opp som en forbasket sol hver gang jeg hører henne. :D

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk klager over reklamen. For meg er det fullstendig uproblematisk å høre 30 sekunder med reklame etter en halvtime med musikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har egentlig ikke noe imot reklamen, men de burde hatt litt flere som de kunne rotere på.

Er jo nesten alltid ÆYMY MECHDÅNALD som kommer...

Jeg har ikke fått Amy MacDonald på lenge, jeg... :( Lyser opp som en forbasket sol hver gang jeg hører henne. :D

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk klager over reklamen. For meg er det fullstendig uproblematisk å høre 30 sekunder med reklame etter en halvtime med musikk.

Maks 10 min.

Lenke til kommentar
Jeg ønsker en remake, der han bare rekker å si "Hey, Im Jonath*PANG*", og når neste reklame kommer opp med Amy MacDonald så blir hun spreng i filler av (atom)bombe etter bare noen ord. :D

GOGO! :w00t:

Skal se hva jeg får til ;P

Her er forresten en jonathan versjon jeg bruker som ringetone på mobilen :devil:

spotify.mp3

Lenke til kommentar

Jeg fikk faktisk mer og mer reklame jeg, etter hvert MYE oftere enn en halvtime. Men nå er jeg heldigvis så klok (:p) at jeg bytter sang rett før den slutter. Hvis jeg derimot lar den spille på egen hånd, kommer reklamen mellom hver eneste (eller annenhver) sang. Temmelig ulogisk :dontgetit:

Lenke til kommentar

Gikk lett over til premium når appen til iPhone kom. Genial app med offline streaming! :D

Eneste minuset er at du må jailbrake telefonen om du skal ha appen til å kjøre i bakgrunnen.

Når jeg ikke hadde premium og ikke maktet reklamen om og om igjen, lukte jeg rett og slett spotify og gikk rett inn igjen. Sykt tungvindt måte, men det tok kanskje 50% så lang tid som de forbanna reklamene tok. Enten det, eller så bare sørger du for å skifte sang før den er helt ferdig. Da slipper ikke reklamen til.

Men. Støtt spotify og kjøp premium!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

legger til en liten detalje :

DE TJENER MILLIADERE AV DERE.. dere trur dere vinner / lurer dem med og la være og

kjøpe premium... men siden de spiller reklame for dere 24/7 tjener de mye mer en de ville

tjent om alle betalte for premium ! :)

kjøper ikke premium jeg heller ^^ legger bare ting på spissen ^^

Endret av livingman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...