Gå til innhold

Spotify - Jonathan gets pwnd

TMB

Anbefalte innlegg

Om du skal bruke spotify, er det tre muligheter...

Tåle reklamen. Den er der, kun fordi du får musikk gratis.

Ikke tåle reklamen, og slutte å bruke spotify... Er det mulig å sitte å klage sånn når ma nbruker det?

Siste er å betale.... Enkelt og greit

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Diverse skoleutstyr. Vet stipend er ulike, men du har da vel ikke SÅ lite? Dette går vel såklart på inntektene til foreldrene dine, men med mindre du har hamstret inn x antall ringpermer, så skulle du ha noe til overs.

Men, la gå. Jeg vet selvfølgelig ikke hva du sitter med.

Lenke til kommentar
*Åhh, må klage på genial gratis tjeneste*

Hvis du er så veldig lei Jonathan og hans venner, kan du ikke bare kjøpe deg premium? 100,- måneden er ikke mye for Ola og Kari Nordmann.

Det er bare at avbruddene kommer for ofte. Reklame? Jeg hører bare 1 skikkkelig reklame om dagen, og det en Norsk artist eller hva faen (følger ikke med på reklamer så meget). Ellers så er det KONSTANT egenreklame. Label Search, dele spillelister, hva annet?

Ikke rart de ikke tjener stort, de burde får skikkelig reklame.

Lenke til kommentar

Hadde ikke nølt med å betale for spotify om det fantes musikk innpå det programmet. Desverre er det bare mainstream og p3 favoritter. Skal man for eksempel prøve å finne litt forkjellig house/trance musikk kan man bare gi opp. Skal gi spotify en sjangse til når den kommer til heroen min, men frem til det drar jeg det kun frem om jeg er på fest.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Jeg synes Jonathan er ganske koselig, jeg. Favoritten er og blir Amy MacDonald, dog. Elsker skotsk'en hennes! :p Ooo, så liker jeg The Looking Out Foundation!

Hun derre 10-åringen med den bedritne platen og flette, på en annen siden... :wallbash: Thomas Dybdahl står ikke høyt på listen, heller.

Når jeg tenker over det, så kunne det vært mer reklame på Spotify.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...