kjermy Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Om du skal bruke spotify, er det tre muligheter... Tåle reklamen. Den er der, kun fordi du får musikk gratis. Ikke tåle reklamen, og slutte å bruke spotify... Er det mulig å sitte å klage sånn når ma nbruker det? Siste er å betale.... Enkelt og greit Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 For meg på 17 år uten inntekt er det mye, jo. Men det er ditt problem. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Og han skal få lov å klage over problemene sine Men må si det var syk grafikk!! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Syk og syk Laga i Photoshop Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Diverse skoleutstyr. Vet stipend er ulike, men du har da vel ikke SÅ lite? Dette går vel såklart på inntektene til foreldrene dine, men med mindre du har hamstret inn x antall ringpermer, så skulle du ha noe til overs. Men, la gå. Jeg vet selvfølgelig ikke hva du sitter med. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 *Åhh, må klage på genial gratis tjeneste* Hvis du er så veldig lei Jonathan og hans venner, kan du ikke bare kjøpe deg premium? 100,- måneden er ikke mye for Ola og Kari Nordmann. Det er bare at avbruddene kommer for ofte. Reklame? Jeg hører bare 1 skikkkelig reklame om dagen, og det en Norsk artist eller hva faen (følger ikke med på reklamer så meget). Ellers så er det KONSTANT egenreklame. Label Search, dele spillelister, hva annet? Ikke rart de ikke tjener stort, de burde får skikkelig reklame. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hadde ikke nølt med å betale for spotify om det fantes musikk innpå det programmet. Desverre er det bare mainstream og p3 favoritter. Skal man for eksempel prøve å finne litt forkjellig house/trance musikk kan man bare gi opp. Skal gi spotify en sjangse til når den kommer til heroen min, men frem til det drar jeg det kun frem om jeg er på fest. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Sliter fælt med Ukjent Norsk Elektronica. Men men! Fant da på den berømte Applemøkkprogrammet itunes, måtte bare konvertere, så var det mulig og høre på sangene. (kjøpte i år). Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg synes Jonathan er ganske koselig, jeg. Favoritten er og blir Amy MacDonald, dog. Elsker skotsk'en hennes! Ooo, så liker jeg The Looking Out Foundation! Hun derre 10-åringen med den bedritne platen og flette, på en annen siden... Thomas Dybdahl står ikke høyt på listen, heller. Når jeg tenker over det, så kunne det vært mer reklame på Spotify. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Thomas Dybdahl *grøss* Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Når det skal komme reklamer for meg blir det bare stille i 10-20 sek så begynner musikken igjen. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det skulle vært mye mer reklame på spotify slik at folk faktisk betalte for det. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hadde de økt reklamemengden tror jeg at 90% av de som bruker gratisversjonen heller hadde gått over til noe annet gratis, framfor å kjøpe Premium. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg holdt på å bryte sammen av reklamene for Lotta - Min egen stil... Guuuuuuuuuud så vondt det gjorde Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 At folk gidd bruke Spotify utan å registrere seg og bruke usle 100 kroner i månaden på å fjerne reklamen er for meg uforståeleg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ihvertfall når reklamen er et så stort problem for enkelte. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 ja det er litt morsomt at man bruker spotify som er gratis med reklame men blir dritsur på reklamen som er dær. det er ikke dyrt med premium og det er mye bedre uten reklame. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Har egentlig ikke noe imot reklamen, men de burde hatt litt flere som de kunne rotere på. Er jo nesten alltid ÆYMY MECHDÅNALD som kommer... Endret 6. september 2009 av Deila Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå