Gå til innhold

Spotify - Jonathan gets pwnd


TMB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2-3 mnd for meg nå. Eneste reklamen jeg har er den lille knappen oppe i høyre hjørne hvor det står "Buy Premium"

 

Haha fat chance.

 

 

Det startet da jeg kjøpte 24 timers premium pass pga en fest jeg var på for å ikke få reklame.

 

Svarte! Sikkert en bugg der som alle skulle ha utnyttet. Da jeg fikk meg spotify i forige høst var det jo nesten eller ingen reklame...

 

 

Noen som har tellingen på hvor mange sanger det er imellom reklamene, eller minutter (angående sanger)?

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ikke inntekt meg i rassen. Fester du? Spiser du ute? Stipend? Koster penger det og, hvor kommer det ifra? Du er 17 år, går vel mest sannsynelig på skole, ta av stipendet. 1200 kroner i ÅRET er ingenting, iallefall ikke om du er av de som drikker for halve beløpet på ei helg. (Dvs. jeg vet om de som drikker for hele).

 

Folk klager på alt. Gratistjenester med reklame, ps3 som må bli billigere osv.

 

Enten går du på skole, eller så har du jobb. Eller så får du bidrag/trygd.

Lenke til kommentar
Ikke inntekt meg i rassen. Fester du? Spiser du ute? Stipend? Koster penger det og, hvor kommer det ifra? Du er 17 år, går vel mest sannsynelig på skole, ta av stipendet. 1200 kroner i ÅRET er ingenting, iallefall ikke om du er av de som drikker for halve beløpet på ei helg. (Dvs. jeg vet om de som drikker for hele).

 

Folk klager på alt. Gratistjenester med reklame, ps3 som må bli billigere osv.

 

Enten går du på skole, eller så har du jobb. Eller så får du bidrag/trygd.

Fester aldri.

Spiser nesten aldri ute.

Får stipend ja, men det går til div skoleutstyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...