eirikhh Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Har noen spørsmål om overklokking: 1. Hva er overklokking? 2. Hvordan overklokker jeg min amd 8750 prosessor? 3. Hvor mye kan den overklokkes? Takker for svar :D Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Det er ganske mange tråder som forteller deg hvordan du skal gå frem, så bruk søkefunksjonen (her og her er et par tråder for eksempel). Hardware.no har også guider du kan ta en titt på. Wikipedia har også litt info. Hvor langt prossessoren din går er vanskelig å si. I de testene jeg har sett, så er rundt 15-20% økning et vanlig resultat. Lenke til kommentar
eirikhh Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Det er ganske mange tråder som forteller deg hvordan du skal gå frem, så bruk søkefunksjonen (her og her er et par tråder for eksempel). Hardware.no har også guider du kan ta en titt på. Wikipedia har også litt info. Hvor langt prossessoren din går er vanskelig å si. I de testene jeg har sett, så er rundt 15-20% økning et vanlig resultat. Ok, skal ta meg en titt her og der xD, takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå