GlennQ Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hei, jeg vurderer å heise mopeden min, slik at den blir høyere. Er det noe negativt med dette? Og hvordan gjør man det? Jeg har en Derbi Senda SM X-Race Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 du kan skaffe et mellomstykke som du setter mellom festet på demperen og festet på svingarmen. vet ikke om det er noe negativt med heising, mulig kjøre egenskapene blir ræva. også må du passe på at mellomstykket er sterkt nok til å tåle påkjenningene. sjekk på mopedportalen.com der står det mye om slikt. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Sette på bakdemper fra suzuki rmx, går ihvertfall ann på litt eldre derbier (03-04 modell) Lenke til kommentar
GlennQ Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Sette på bakdemper fra suzuki rmx, går ihvertfall ann på litt eldre derbier (03-04 modell) har 07 jeg Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Gå ned i vekt... Så blir demperen lenger? Lol smart, må prøves. Noen sier at sykkelen ikke er like stabil når den blir heiset, iforhold til orginal. Selv har jeg ikke opplevd dette, men kan være det er slik på noen modeller. Du kan jo sammenligne andre dempere om du har muligheten, evt spørre på mopedportalen om det er noen som har tips. Speedoptions selger heveklosser, har ikke prøvd så skal ikke si noe særlig om de. http://www.speedoptions.no/index.php?main_...products_id=127 Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hei, jeg vurderer å heise mopeden min, slik at den blir høyere. Er det noe negativt med dette?Og hvordan gjør man det? Jeg har en Derbi Senda SM X-Race Hva er grunnen til at du skal heise mopeden? At ingen ska lese skiltet ditt når du kjører i 300 på motorveien? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Eller kanskje bare fordi han synes sykkelen virker for lav til han eller fordi han synes det er tøffere med høyere sykkel? Kjører han med orginalt skiltoppheng må den heves jævlig mye for at skiltet skal bli umulig å lese.. Er nok skjermen som må heves da, slik som på tsx Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Eller kanskje bare fordi han synes sykkelen virker for lav til han eller fordi han synes det er tøffere med høyere sykkel? Kjører han med orginalt skiltoppheng må den heves jævlig mye for at skiltet skal bli umulig å lese.. Er nok skjermen som må heves da, slik som på tsx Begynte selv med tsx. Heising må være en spøk. Bruk tiden på å finne en god effektpotte heller som ikke bråker. Vet dere hva slags lyspærer som sitter i mopeder generelt? Er det H4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå