Gå til innhold

100% Whey Protein - hvilken smak er best

Hvilken 100% Whey Protein - smaker best (pf.no)  

17 stemmer

1. 1. 100% Whey Protein - beste smak?

• Skogsbær
      3
    • Sjokolade
      8
    • Jordbær
      8

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe 100% Whey Protein fra proteinfabrikken og lurer derfor på hvilken smak jeg skal gå for.

Sjokolade, skogsbær eller jordbær?

Hvilken smaker best ut ifra deres erfaringer?

Si gjerne om dere bruker bare vann, eller tilsetter melk.

Jeg personlig bruker alltid melk.

Kom gjerne med innspill om andre varianter og smaker.. Men jeg er ikke ute etter noe avansert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes nå en del bedre og rimeligere alternativer enn PF sitt protein, som de fleste synes smaker herk og klumper.

Jeg har smakt jordbær og sjokolade i det pulveret for noen år siden, og det var noe av det verste jeg har smakt.

Dette er det samme pulveret mtp. innhold, men smaker 100 ganger bedre og blander seg lett ut:

http://www.x-life.no/ds_product_info.php/products_id/2

og hvilken smak av det produktet anbefaler du: sjokobanan, sjokolade, jordbær eller vanilje ?

Tror nok pf sine produkter har forbedret seg på et par år, hvis det er så lenge siden du smakte deres protein produkt..

Fint at du kommer med innspill på andre varianter:)

Lenke til kommentar

Jeg bestemte meg uavhengige av denne undersøkelsen jeg har lagt her som fikk dårlig oppslutning..

Fant denne testen på nettet: http://www.trim.no/idretter/boksing1.shtml

Utifra denne valgte jeg å gå for denne: http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=701

Altså prozyme fra tech nutrion. Valgte selfølgelig jordbær smak.

Må si at dette er det beste proteinpulveret jeg har smakt. Blandet seg fort ut, ikke klumping og smakte utrolig godt.. Spør du meg må dette være det nærmeste man kommer jordbær milkshake til tine.. Det eneste minuset er at den skummer litt mye, men dette er like godt å drikke og blir som en milkshake..

Anbefaler alle å teste ut dette pulveret. Er riktignok veldig stiv pris, jeg valgte den til 345 kr som tilsvarer 750 gram. man kan også få 3kg til 1089+ kr, samt man får med en shaker.

Smakskvalitet koster og jeg betaler ihvertfall litt ekstra for å få en behagelig protein drikk som man ikke trenger å brekke seg for å drikke..

Endret av Zungam
Lenke til kommentar

Et godt protein, uten tvil. 50:50 myse og kasein er det også. Men svinedyrt. Nesten 1100 kr for 3 kg.Med det proteininnholdet på 90 g per 100 g vare så gir en 3 kg pakning 87 gram protein daglig i 31 dager. Vær nå iallefall klok på å fordele det godt utover dagen og natta sånn at du får utnyttet pengene :)

Hvis du kjøper den 750 grams pakningen og du tar 80 gram protein daglig vil den vare i 8,4 døgn. Det er meget ugunstig med tanke på at du også skal betale frakt for dette. Kjøp stort når du først er i gang, det lønner seg alltid.

Lenke til kommentar
Et godt protein, uten tvil. 50:50 myse og kasein er det også. Men svinedyrt. Nesten 1100 kr for 3 kg.Med det proteininnholdet på 90 g per 100 g vare så gir en 3 kg pakning 87 gram protein daglig i 31 dager. Vær nå iallefall klok på å fordele det godt utover dagen og natta sånn at du får utnyttet pengene :)

Hvis du kjøper den 750 grams pakningen og du tar 80 gram protein daglig vil den vare i 8,4 døgn. Det er meget ugunstig med tanke på at du også skal betale frakt for dette. Kjøp stort når du først er i gang, det lønner seg alltid.

Måtte teste produktet først, derfor satset jeg først på 750 grams løsningen... neste gang blir det nok 3kg..

Lenke til kommentar
Det finnes nå en del bedre og rimeligere alternativer enn PF sitt protein, som de fleste synes smaker herk og klumper.

Jeg har smakt jordbær og sjokolade i det pulveret for noen år siden, og det var noe av det verste jeg har smakt.

Dette er det samme pulveret mtp. innhold, men smaker 100 ganger bedre og blander seg lett ut:

http://www.x-life.no/ds_product_info.php/products_id/2

Slenger meg på denne. Tok hoppet fra Prozyme (som smaker herlig) til 100% Whey. Fyfader det er stor forskjell :thumbdown: Mye rimeligere da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...