hypnotize7 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Gleda meg til å endelig få noe humor på boksen, men lo ikke skikkelig en eneste gang! Programmet åpnet med en Dyrhaug-kloning fra 80-tallet i John Almås skikkelse. De første minuttene kom det en rekke klisjeer som ingen lo av. Obama-parodien var visstnok litt orginal, men fyren er så kjedelig i utgangspunktet til at det ble den store latteren. Alle de andre innslagene var så dårlige at jeg kjeda meg, når kameraet filma folk som også kjeda seg sier det litt... Mulig jeg har en sær smak for humor, men når en fullsatt Edderkoppen heller ikke ler, sier det sitt... Almås er kongen i Nytt på nytt - et program som er nøye regisert og klippet til å få den rette stemingen, men som programleder i et liveshow var det skikkelig DÅRLIG! En god komiker følger sitt publikum og når det går trått begynner sånne å ironisere over sine egne begrensninger og ikke fortsetter å følge det dårlige manuset som Almås gjorde! “Jeg må bare oppdater Twitterkontoen min” (ingen ler), “ja, dere bryr dere kanskje ikke om Twitter?” (ingen ler). Tydelig at den nærmeste ungdomskolen fikk i jobb å lage vitsene! Å dele ut en "fagpris" til en totalt ukjent fyr som skiver vitser var kvelden mest absurd del av programmet; om folk ler av en dårlig vits eller en god en er hvordan den blir fremført - blir tomaten-over-veien-vitsen fremført riktig så ler folk ennå! Men når vitsene er sååå dårlig fremført, så blir det IKKE morsomt uansett hvor god ideen er! Tydelig at norsk humor er i DYP krise i en post-Kirkvaag-periode! Få stand-up-show på boksen fremover! Endret 29. august 2009 av hypnotize7 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Det gikk på NRK, nuff said. Fantastisk elendig show, musikk og programleder. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Verdt å merke seg at Almås ofte var "dårlig" med vilje. Jeg er dermed rimelig sikker på at man ikke forventet latter på alt han kom med. Men grepet med å la noen spille en rolle som "uprofesjonell programleder" kommer nok ikke til å bli gjentatt med det første. Jeg har sett morsommere programmer. Ikke følte jeg så mye for de nominerte heller. Fanthomas fortjente publikumsprisen (jeg gadd ikke stemme selv) , men bortsett fra det... Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er helt enig, eneste jeg lo litt av var Are Kalvø og Dagfinn Lyngbø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå