Gå til innhold

Noen som ikke har facebook?


spøkelset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke medlem av fjesboken.

Vil ikke eksponere meg med navn og bilder på det store nettet.

Hele verden har jo tilgang og ting gjort en eller annen gang for lenge siden som er lagt ut der kan skape trøbbel senere i livet.

Hva perpyro skrev på nett i 2004 spiller liten rolle til sammenligning så lenge personen bak brukeren er anonym.

Lenke til kommentar
Hjelper lite med fingeren når en fremtidig arbeidsgiver har fått sett bilder eller lest meningsytringer fra deg han ikke liker.

Nettet er stort og bilder havner lett på steder du ikke ante og kan fort googles.

Om en arbeidsgiver begynner å snoke på den måten så vil jeg neppe arbeide for ham da likevel.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Jeg bruker Facebook til å holde meg oppdatert på venner og bekjente jeg ikke ser ofte. I tillegg deler jeg bilder med venner jeg ser oftere og er mer med på fritiden, men disse har jeg ikke mye kontakt med på Facebook da vi naturligvis holder kontakten ellers uansett.

 

Ved siden av dette brukes Facebook til å enkelt kunne opprettholde litt kontaktnettverk i forbindelse med jobb. Facebook er hva man gjør det til selv. Slik jeg ser det, er det et genialt nettsamfunn.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke bruke Facebook siden jeg lanserte en enorm svertekampanje mot dem da det slo inn over landet som værst. Ikke at det plager meg så veldig å ikke være der, altså. Jeg synes jo det høres veldig kjipt ut. Sladre om hverandre og bli manisk opptatt av å dele hver minste lille bevegelse man foretar seg. Næh.

 

Dessuten er det ikke noen kewle folk der som jeg ikke har kontakt med andre steder (les: musikere på MySpace.)

 

Men ja, det er mye vrangskap i denne avgjørelsen, det er det.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke Facebook-konto. Ser ikke helt poenget.

 

Jeg har ingen interesse av å holde kontakten med folk som egentlig ikke er venner av meg, og som jeg ikke har møtt på flere år. Det er en grunn til at jeg ikke har kontakt med dem i første omgang.

 

Jeg har heller ikke lyst til å gjøre meg selv så "offentlig" som Facebook uten tvil gjør deg. Jeg liker anonymiteten min på internett.

Lenke til kommentar

Jeg har facebook og har 30 venner og i motsettning til de som har 250+ venner, har jeg snakket(i virkeligheten, ja) med alle de 30 jeg har. Ser ikke helt poenget med å ha "venner" man ikke har kontakt med.

 

Eneste grunnen jeg har face, er på grunn av at nesten alle jeg kjenner er studenter og har havnet rundt om kring på kloden, enkelt og greit med i holde kontakten og se hva andre er opp til.

Endret av Write
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...