Gå til innhold

Noen som ikke har facebook?


spøkelset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler at hele konseptet er teit og bare preget av sladder og dritt. Dessuten blir du nesten dømt etter hvor mange venner du har der inne. Alle jeg kjenner har vell minst 500 venner der inne og så mange venner er det ingen som har. Hadde jeg laget meg en konto, hadde jeg bare lagt til skikkelige venner, samt familie, som hadde blitt ca 40-50 stk. Dermed hadde jeg blitt sett på som en venneløs taper.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg har styrt unna, selv om mange har invitert meg. Gidder ikke.

Flink du.

Jeg ble nærmest truet til å delta av en kamerat. Etter mye mas måtte jeg dessverre gi etter.Bruker facebook svært sjeldent,så jeg ser egentlig ikke vitsen med å ha min account og vurderer å fjerne min account dersom det lar seg gjøre.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

nå har je hatt facebook i 3 mnd.. men internett i snart 5 år. jeg syns FB er et fint verktøy til å holde kontakt med folk, få underholdning og dele mine interesser og se hva andre gjør, og intreserer seg for. kan ikke så utrolig mye om FB men du kan visst påvirke lovforslag og engasjere deg mer i politikk og være en mer sentral brikke i samfunnet generelt med FB.. mulig jeg tar feil der men du kan i hvertfall være med på å påvirke samfunnet.

Lenke til kommentar

svært greit med face, ikke bare for å holde kontakt med venner og kjente du aldri ellers snakker med, men du får sett bilder fra sommerferien til familie/venner , du får invitasjoner til ting ( ikke så viktigt kanskje )

du får med deg hvordan dagene til dine venner/familie har vært.

Det er ret og slett en fin måte å holde seg litt oppdatert over hva som skjer ..

det er også en fin måte å dele bilder på til alle du kjenner, kanskje du har fått deg nye bil\hus\barn etc , og bestevennene dine på andre siden av jorda har ikke mulighet for å se det "in real " så da er dette et fint verktøy.

 

alle disse applikasjonene er bare tull, inorerer alt jeg, og du kan også ignorere utspill fra hver enkelt venn hvis det er ønskelig.

Lenke til kommentar

Har en konto også men er nesten aldri inne på den, hoved grunnen til at jeg ikke bruker facebook så mye er vel fordi jeg ikke er sånn typisk dritt populære og mange av folkene på vennelisten min er sånne jeg aldri snakker med. Så ja vet ikke hadde kanskje brukt det mer vis jeg var som sakt kjempe populæ, men føler at det ikke er noe vits å gå inn der og titte gjennom bildene til folk jeg knap kjenner..

Lenke til kommentar
Føler at hele konseptet er teit og bare preget av sladder og dritt. Dessuten blir du nesten dømt etter hvor mange venner du har der inne. Alle jeg kjenner har vell minst 500 venner der inne og så mange venner er det ingen som har. Hadde jeg laget meg en konto, hadde jeg bare lagt til skikkelige venner, samt familie, som hadde blitt ca 40-50 stk. Dermed hadde jeg blitt sett på som en venneløs taper.. :thumbdown:

Det er en grunn til at facebook blir kalt "skryteboka". I den perioden jeg var på facebook følte jeg det som om jeg var tilbake på barneskolen. Alt handlet om å være "populær", ha flest mulig venner, bilder, "wall posts", høy verdi på "buy your friends" osv. Når det kommer til bilder handler det om å ha så mange "flaue" bilder som mulig man kan skape kommentarer rundt.

 

Etter en stund la jeg ned profilen min, da jeg ikke følte at jeg hadde noen som helst interesse i å ta del i denne tulleverdenen. Har ikke savnet det én dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...