Cryztek Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Har et problem med at mitt pinnacle 110i tvkort, lyden henger ikke helt med siden den ofte er flere sekunder bak det som skjer på skjermen. bruker windows 7 og mediasenter for og vise bildet på skjermen. Har nyeste driveren til kortet. noen som vet råd? Specs på pc'n: Pentium 4 3,2ghz 1gb ram 250gb hdd gf7300le grafikkort Har kjørt mediasenter på en pc med dårligere specs så maskinvaren skulle det egentlig ikke være noe problem med. Brukte dog pinnacle sitt program for og vise signalene på skjermen da. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 sikkert ikke superavgjørende men litt lite minne sånn totalt? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Mener på at jeg brukte 512mb på den gamle men bruker bare halvparten av den 1gb jeg har nå men's jeg ser tv Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Bump! vil ha bort dette problemet siden jeg bruker den til og se på tv fast og det er et litt iriterendes når lyden henger etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå