Gå til innhold

Flyvende objekt sett i kr.sand!

Duffo

Anbefalte innlegg

Hei

I dag på kveldstid var jeg og gikk tur med bikkja mi her i kr.sand da jeg så noen lys i himmelen.

Jeg fulgte etter disse og lurte på hva det var, det var litt av et lys og. Jeg ble veldig nysjerrig på hva dette var så jeg gikk litt lenger og lysene endret seg på en måte.. objektet som fløy rundt lagde også ganske masse lyd. Jeg så naboene gikk ut i vinduene og skikket hva det kunne være, så så jeg at det landet på kjevik og fant ut det var et vanlig fly. Men allikevel virkelig underlig lys den ga fra seg og trodde det var en UFO.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såg noe rart selv en kveld her på vestlandet. Var ute en tur på kvelden, Da det plutselig dukket opp et stort gult lys over skogen. Helt plutselig kom det, så forsvant det.

Viste seg at det var frontlyset fra et fly, såg etterpå at det var blinkende lys og slikt, fløy så nesten rett over meg.

Altid spennende med slike lys på himmelen^^

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Egentlig ikke så artig.

80% av alle tilfellene der "UFO" er rapportert, har det vist seg til å være Jagerfly eller kommersielt fly og en kjelden gang et helikopter.

http://www.foxnews.com/story/0,2933,524997,00.html

Og resten 20% har det vært en UFO? OMG :O

Det er akkurat derfor det er kalt "UFO"

Men det kan også være lyskastere osv, mange elementer som spiller inn :)

Nå trenger jeg ikke å ramse opp alt for deg, vell?

Du kan jo bruke google :)

Lenke til kommentar
Hei

I dag på kveldstid var jeg og gikk tur med bikkja mi her i kr.sand da jeg så noen lys i himmelen.

Jeg fulgte etter disse og lurte på hva det var, det var litt av et lys og. Jeg ble veldig nysjerrig på hva dette var så jeg gikk litt lenger og lysene endret seg på en måte.. objektet som fløy rundt lagde også ganske masse lyd. Jeg så naboene gikk ut i vinduene og skikket hva det kunne være, så så jeg at det landet på kjevik og fant ut det var et vanlig fly. Men allikevel virkelig underlig lys den ga fra seg og trodde det var en UFO.

Du bør slutte å ta turen innom puben når du går tur med hunden......

Lenke til kommentar
Og resten 20% har det vært en UFO? OMG :O

Jepp, så lenge det ikke er identifisert hva det er, så er det faktisk en UFO pr. definisjon.

Det er ikke noe unormalt, unaturlig eller rart med en UFO. Hvis det derimot hadde vært et romskip fra en annen planet, hadde det vært ganske oppsiktsvekkende. Men det vil vi aldri få vite, så lenge det er en UFO.

Selv har jeg sett et par UFO'er i mitt liv, men sannsynligheten for at det var et vanlig, menneskapt fly er meget stor. En venninne og hennes familie, derimot, ble forfulgt av et rart lys en gang de kjørte hjem i bilen sin. Det fulgte etter bilen, relativt høyt og ganske nærme. Når de kom hjem, fortet de seg inn, og kikket ut. Da sto lyset helt stille i nærheten av huset, fortsatt ganske høyt, før det plutselig forsvant igjen. Ingen lyder som kunne tyde på at det var et helikopter.

Endret av Super8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...