steinrr Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg stopper stadig ved dette bildet som jeg tok for noen år tilbake. Synes det har litt "svunne tider" over seg. Et slags minne om det som en gang var. Noen har mistet en felg, men har ikke tatt seg bryet med å komme tilbake en gang. Overgrodd. Forlatt. Vet ikke helt? "Jeg har glemt hvor godt hun kysset og hvor søt og varm hun var Jeg har glemt vårt første møte var det sjette februar Jeg har glemt en tur i skogen vi tok en tidlig vår Jeg har glemt hvor godt det luktet av hennes lyse hår" - DeLillos - Glemte minner Kamera: Canon EOS 20D. Optikk: Canon EF-S 17-85 Brennvidde: 17mm. Blender: f/11. Lukkerhastighet: 1/250s Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Sett bort i fra det utbrendte sollyset i venstre hjørne, og den kabelen oppe til høyre, så var det et herlig stemningsbilde Den kabelen er liksom bare der, ikke begynner den noen plass, ikke ender den noen plass... Ser ut som at den relativt enkelt skulle la seg klone vekk. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Jeg syntes sola egentlig passet inn. Det gjorde litt av stemningen? Kabelen har jeg ikke helt bestemt meg for. Lett å klone bort, men den gir liksom litt assoiasjoner inn i det nye og moderne. ...men det kan være at jeg er helt på jordet... Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Tror man må sette seg ned og virkelig tolke for å se noe vakkert i den kabelen. Synes den bør vekk Sollyset til venstre er jeg mer positivt innstilt overfor. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 jeg likte det! Men Synes kabelen ødela litt ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå